اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۴ ساعت بخاری را خاموش کنید پاداش می‌گیرید

مدیر امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: اگر یک مشترک در تهران، یک بخاری منزل خود را که همواره روشن است به مدت ۴ ساعت در روز خاموش کند، بی‌شک شامل پاداش می‌شود.

به گزارش سایت طلا، مدیر امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: اگر یک مشترک در تهران، یک بخاری منزل خود را که همواره روشن است به مدت ۴ ساعت در روز خاموش کند، بی‌شک شامل پاداش می‌شود.

مسلم رحمانی، مدیر امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: طبق مصوبه امسال دولت درباره پاداش صرفه‌جویی، فرصت خوبی مهیا شده و اگر مشترکان در بازه زمانی ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفندماه در مقایسه با دوره مشابه سال پیش ۱۰ تا ۳۵ درصد کمتر مصرف کنند، از پاداش بیش از ۱۰ برابر قیمت متوسط ۳ پله نخست بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: با این تفاسیر مشترکان نه‌ تنها هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی به عنوان پاداش صرفه‌جویی دریافت می‌کنند و در قبض خود مشاهده خواهند کرد.

مدیر امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: مثلاً اگر یک مشترک در تهران، یک بخاری منزل خود را که همواره روشن است به مدت ۴ ساعت در روز خاموش کند، بی‌شک شامل این پاداش می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد