اونس طلا2306.07
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

نمایشگاه طلا و جواهر مشهد همه را شگفت زده کرد

مدیریت گروه تولیدی پیوه ژن گفت:نمایشگاه طلا و جواهر مشهد رتبه نمایشگاه های ایران را در سطح بالایی قرار داد .

مدیرت گروه تولیدی پیوه ژن در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد با دوره قبلی (سال 1400) بسیار متفاوت بود و به نوعی همه را شگفت زده کرد و رتبه نمایشگاه های ایران را در سطح بالایی قرار داد .

وی گفت:این نمایشگاه از لحاظ برگزار کننده، بازدید کنندگان تخصصی داخلی و خارجی به خصوص از کشور افغانستان و مشارکت کنندگان در حد عالی بود و نمایشگاه بعدی قطعا باید پیشرفت بیشتری داشته باشد تا بتوانیم برندهای ایرانی را معرفی کنیم برای خریداران واقعی.

صمدی پیشنهاد داد نمایشگاه بعدی به هیچ وجه نباید در این سطح برگزار شود و آنقدر باید پیشرفت داشته داشته باشیم که نمایشگاه های خرد از کشور حذف شوند و در کشور 2 تا 3 نمایشگاه برگزار شود.

وی خاطر نشان ساخت متاسفانه تاریخ برگزاری این چند نمایشگاه آخر بسیار نزدیک به هم بود و برای مشارکت کنندگان که باید هزینه زیادی را جهت غرفه آرایی و ... متحمل شوند کمر شکن است اما مجبوریم برای برندمان حتما حضور داشته باشیم و به دوستان پیشنهاد می دهم تاریخ برگزاری نمایشگاه در شهرهای مهم به فاصله 2 ماه یا 45 روز باشد تا برای مشارکت کنندگان مقرون به صرفه باشد و باز خورد نمایشگاه هم پایین نیاید.

صمدی در پایان ابراز امیدواری کرد دوستان و همکاران صنعت طلا از نمایشگاه ها بازدید کنند و نمایشگاه همان دانشگاه است و با حضورشان می توانند سطح علمی خود را بالا ببرند و برندشان را معرفی کنند و حتی در عرصه های جهانی هم مطرح شوند.

به گزارش سایت طلا،پیوه ژن روستایی سرسبز با فرهنگی اصیل و مردمانی هنرمند و چیره دست،زبان زد در هنر جواهر سازی در قلب رشته کوههای بینالود در فاصله 60 كیلومتری غرب مشهدالرضا(ع) واقع گردیده است.

این روستا که به عنوان هنرکده ای از صنعت طلا، جواهر و نقره طی نیم قرن گذشته علاوه بر پرورش اساتید بنام و صاحب سبک،جوانانی مشتاق و خوش ذوق در این صنعت را نه تنها به سرتاسر ایران که حتی کشورهای همسایه نیز معرفی نموده است از احترام خاصی در میان مسئولین امر و نیز اهالی فن برخوردار می باشد.

در این میان گروه تولیدی طلا و جواهر پیوه ژن با کادری مجرب و صاحب سبک در کنار تیم مدیریتی جوان و با انگیزه با بهره گیری از تجربیات و هنر اساتید بنام با تمرکز بر کیفیت و زیبایی در طراحی و تولید مصنوعات طلا با نگین های اتمی تلاش می کند با وزنی سبک و منحصر به فرد همه را شگفت زده کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد