اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تتلو اعدام می‌شود؟/ جزییات مهم در مورد پرونده امیرحسین مقصودلو

همزمانی خبر ظهور فساد چای گیت با دستگیری تتلو، توجه برخی کاربران در فضای مجازی ایران و چهره های سیاسی را به خود جلب کرد.

اعتماد نوشت: همزمانی خبر ظهور فساد چای گیت با دستگیری تتلو، توجه برخی کاربران در فضای مجازی ایران و چهره های سیاسی را به خود جلب کرد.

اعتماد نوشت:عبدالله رمضان‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به این دستگیری نوشت: ««تتلو» و «ساسی مانکن» و «لباس اتاق عمل بیماران» همه حاشیه‌سازی است! فراموش نکنیم فساد سازمان یافته در واردات میلیارد دلاری چای را! پولی که برای واردات شیرخشک کودکان لازم بود نصف این رقم هم نمی‌شود.»

عبدالرضا داوری، فعال سیاسی اصولگرا در خصوص دستگیری تتلو نوشت: «من درباره سایر اتهامات امیر تتلو یا علت شکایات خصوصی علیه او اطلاعی ندارم. اما درباره اتهام سب النبی یا توهین به مقدسات، اگر اعلام توبه کند یا اثبات کند که در حالت عادی نبوده، مثلا مست یا نشئه بوده یا از روی عصبانیت حرفی زده، حکم اعدام دریافت نخواهد کرد.»

«امیرحسین مقصودلو» ملقب به تتلو که چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد، توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران و با دستور قضایی بازداشت شد.

براساس این گزارش؛ شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت کرده بودند. مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند. بنابر گزارش میزان، یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو در گسترش فساد و فحشا فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بوده است.

تتلو به همین علت در حال حاضر شکات زیادی در داخل ایران دارد که شکایت علیه وی ثبت کرده‌اند. این نخستین بار نیست که تتلو بازداشت می‌شود. او طی سال‌های ۹۲ و ۹۵ نیز به عنوان یک خواننده زیرزمینی در ایران بازداشت شده بود. اما به نظر می‌رسد موضوع بازداشت این‌بار او با دفعات پیشین متفاوت است. این‌بار فساد اخلاقی و رفتاری تتلو در مدت حضورش در ترکیه منجر به تشکیل پرونده‌ای قطور برای او شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد