اونس طلا2337.71
مظنه14,856,000
18 گرم3,429,500
ارزش سکه33,470,568
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,000,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

شروع مجدد فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی اصفهان از فردا شانزدهم آذرماه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آغاز فعالیت مجدد ادارات و دستگاه‌های اجرایی اصفهان و دیگر شهرستان‌ها از فردا، شانزدهم آذرماه خبر داد.

به گزارش سایت طلا،منصور شیشه فروش، اظهار کرد: طبق مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان که طی امروز و روز گذشته به دلیل آلودگی هوا تعطیل بودند؛ فردا شانزدهم آذرماه فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

وی ادامه داد: کلاس‌های درسی و فوق برنامه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر فردا شانزدهم آذرماه همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، شیشه‌فروش، خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد اداره کل صمت، شرکت‌ شهرک‌های صنعتی و اتاق اصناف جهت انجام پایش واحدهای تولیدی آلاینده، کارگاه‌ها، بخش‌های مختلف تولیدی که در انتشار آلاینده‌ها نقش دارند جهت جلوگیری از انتشار آلودگی هوا اقدام کنند.

وی افزود: همچنین شهرداری‌ها مکلف شدند ضمن تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت پیشگیری از انتشار آلاینده‌های ناشی از خودروها و منابع آلاینده متحرک با همکاری پلیس راهور تلاش و با متخلفان برخورد کنند.

شیشه فروش بیان کرد: طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج وفرد فردا نیز در اصفهان از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اجرایی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: تیم‌های گشت و نظارت در استان اصفهان به صورت شبانه روزی و با جدیت فعالیت می‌کنند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، کاهش تردد و عدم حضور در فضاهای باز، خیابان‌های پرترافیک و کاهش فعالیت‌های صنایع و صنوف، عدم استفاده از خودروهای شخصی از تأکیدات این کارگروه برای سلامت عموم است.

وی ادامه داد: ممنوع بودن هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده شود از جمله عملیات خاکبرداری، ساختمانی، حمل‌ونقل مصالح و آتش زدن بقایای گیاهی مورد تأکید است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد