اونس طلا2342.26
مظنه14,726,000
18 گرم3,399,500
ارزش سکه33,177,678
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

خبر جنجالی نماینده مجلس درباره توزیع بنزین یارانه‌ای + فیلم

نماینده مجلس در تلویزیون گفت: گاهی اوقات برای تامین تقاضای زیاد، بنزین با کیفیت پایین در کشور توزیع شود!

به گزارش سایت طلا، نماینده مجلس در تلویزیون گفت: گاهی اوقات برای تامین تقاضای زیاد، بنزین با کیفیت پایین در کشور توزیع شود!

لازم به ذکر است؛ داریوش گل علیزاده روز چهارشنبه در نشست خبری درباره آلودگی هوا افزود: امسال به هیچ عنوان در تهران و کرج مازوت سوزی صورت نگرفته است. نیروگاه بعثت تنها نیروگاه تهران است که امکان مازوت‌سوزی دارد که آن‌هم از سال ٩١ بخش مازوت آن پلمب شده است.

وی اظهارداشت: اگر به موقع اطلاع رسانی انجام نشود در جامعه اطلاعات نادرستی نشر می‌یابد و رفع اثر اطلاعات نادرست بسیار مشکل خواهد شد و مردم را دچار تردید می‌کند که حق با چه کسی است.

گل علیزاده افزود: طی روزهای اخیر در مورد علت آلودگی هوا و مساله مازوت سوزی در نیروگاه‌های اطراف شهرها مباحثی مطرح شده است. عضو کارگاه سوخت کمیته اضطرار آلودگی هوا هستم و اعلام می‌کنم نیروگاه بعثت مازوت سازی ندارد.

رییس مرکز تغییر اقلیم و هوا سازمان حفاظت محیط‌زیست اظهار داشت: نیروگاه منتظر قائم در فردیس کرج تاکنون مصرف مازوت نداشته است و بعداً هم استفاده نخواهد کرد. در اصفهان دو نیروگاه وجود دارد که نیروگاه اسلام‌آباد داخل شهر است و مازوت مصرف نمی‌کند و نیروگاه شاهین‌شهر هم مازوت مصرف نمی‌کند البته نیروگاه شازند که قبلاً مصرف مازوت داشت نیز اکنون مازوت مصرف نمی‌کند؛ با این حساب نیروگاه‌ها عامل آلودگی هوا نیستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد