اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازگشت سکه به قبل از طوفان انس/ حرکت خلاف جهت دلار رسمی

قیمت سکه به نرخ قبل از طوفان طلای جهانی برگشت. قیمت سکه امامی که با رشد انس، تا مرز کانال 30 میلیون رفته بود با سقوط انس در معاملات امروز کاهشی شد.

به گزارش سایت طلا، سکه در روز سه‌شنبه در 29 میلیون و 500 هزار تومان بازگشایی شد و با کاهش به 29 میلیون و 250 هزار تومان رسید که نسبت به روز دوشنبه کاهشی 400 هزار تومانی داشته. قیمت سکه امامی هرچقدر در این هفته با انس افزایشی شده بود همه را پس داد و به نرخ چهارشنبه هفته قبل برگشت.

افزایش حباب سکه

حباب سکه اما افزایش داشت و به 5 میلیون و 160 هزار تومان رسید. درمورد افزایش حباب سکه معامله‌گران معتقدند سکه به نرخ هفته قبل برگشت اما انس کاهش بیشتری داشت و حتی پایین تر از رقم هفته قبل بسته شده. قیمت طلای آبشده با کاهش به محدوده 10 میلیون و 680 هزار تومان برگشت که حبابش کاهشی شد. به گفته فعالان بازار با ریزش انس اکثر معامله‌گران کال مارجین شدند و رکب خوردن.

قیمت دلار هرات در روز سه‌شنبه با 50 هزار و 250 تومن آغاز به کار کردو تا قبل از شروع نرخ‌دهی درهم تا 50 هزار و 350 تومن بالا رفت اما پس از آغاز به کار درهم با کاهش به کف 50 هزار تومان رسید و در 49 هزار و 950 تومان بسته شد. قیمت درهم امارات در 13 هزار و 850 تومان بازگشایی شد و با کاهش 20 تومانی در 13 هزار و 830 تومان به کار خودش پایان داد.

حرکت خلاف جهت دلار رسمی

قیمت دلار در مرکز مبادله با افزایش به 42 هزار و 250 تومان رسید. که خلاف جهت تمامی بازارها حرکت کرده. معاون ارزی مرکز مبادله گفته نوسانات کوچک نرخ ارز در مرکز مبادله طبیعیه ولی اینکه نرخ ارز در این مرکز رو به بالا و در جهت بازار آزاد حرکت کنه اصلا درست نیست. معامله‌گران می‌گن بازار آزاد فعلا افزایشی نیس و با افزایشی که دلار رسمی از کف 41 هزار تومان داشته و به اینجا رسیده مطمعنا هم‌جهت با بازار آزاد نیست. از منظر معامله‌گران افزایش یا کاهش در یک بازار مرجعیت اون بازار را نمی‌رساند و موضوعی که در مرجعیت مهمه اینه که اون نرخ با واقعیت‌های اقتصاد بخونه.

به عقیده معامله‌‌گران فنی طلای آبشده در قیمت‌های فعلی یک گپ در چارت داشت که باید اونو پر کنه و بعد روندش مشخص بشه. تحلیل‌گران می‌گن الگوی کاپ در طلای آبشده رویت شده و داره دسته کاپو درست می‌کنه بعد از این اگه قیمت از سقف 10 میلیون و 960 هزار تومن بالا بره می‌شه گفت دوباره روند افزایشی شده در غیر این صورت کاهشی خواهد بود. گروهی از معامله‌گران هم معتقدند بازار ارز از سایر بازارها عقب افتاده و نوبت دلار هم می‌رسه که معامله‌گرارو چپ و راست کنه.

نکته بازار سه‌شنبه اینه که قیمت دینار عراق در بازار تهران ارزونتر از نرخ برابریش شده.

قیمت دینار در بازار ایران در کانال 31 هزار تومانه اما دینار با نرخ برابریش حوالی 32 هزار و 300 تومان برآورد می‌شه

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد