اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

قیمت نهایی ام وی ام X۳۳ مدیران خودرو مشخص شد + جدول

قیمت ام وی ام X۳۳ کراس دنده ای و اتوماتیک مدیران خودرو بالاخره اعلام شد.

به گزاش سایت طلا، قیمت ام وی ام X۳۳ کراس دنده ای و اتوماتیک مدیران خودرو بالاخره اعلام شد. بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو، قیمت ام وی ام X۳۳ دنده ای در کارخانه ۸۰۰ و در بازار آزاد ۸۸۰ میلیون تومان است که به معنای اختلاف ۷۹ میلیون تومانی است. همچنین قیمت ام وی ام X۳۳ اتومات نیز به ترتیب در کارخانه و بازار ۸۹۷ و ۹۵۰ میلیون تومان است که اختلاف ۵۳ میلیون تومانی است.

مشخصات ایکس ۳۳ کراس
ایکس ۳۳ کراس یکی از جدیدترین محصولات مونتاژی مدیران خودرو است که به نوعی می توان آن را نسخه فیس لیفت و به روز شده X۲۲ پرو دانست زیرا شباهت های زیادی میان آن ها به چشم می خورد. به طور کلی این خودرو در کلاس کراس اوورهای کوچک و شهری قرار می گیرد و به همین دلیل احتمالاً مانند X۲۲ قدیمی، X۲۲ پرو و جک S۳ با استقبال خوبی از طرف مردم رو به رو شود.

میزان مصرف سوخت ام وی ام ایکس ۳۳ کراس به‌طور رسمی اعلام نشده، اما باید چیزی در حدود ۵.۵ تا ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر باشد. مشخصات فنی ام وی ام X۳۳ کراس تفاوتی با مشخصات X۲۲ پرو ندارد. بنابراین همچون گذشته یک موتور ۳ سیلندر توربوشارژ به حجم یک لیتر، نیروی محرکه این کراس اوور کوچک را تامین می‌کند. حداکثر قدرت موتور ام وی ام X۳۳ کراس، ۱۰۲ اسب بخار و بیشترین گشتاور هم ۱۵۰ نیوتن.متر است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد