اونس طلا2315.52
مظنه15,366,000
18 گرم3,547,200
ارزش سکه34,619,598
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)42,550,000
نیم24,300,000
ربع15,400,000
گزارش آگهی

سود خرید اعتباری و اقساطی آهن آلات چقدر است؟

همانطور که در جریان هستید سود خرید اعتباری آهن¬آلات در قیاس با مدل اقساطی آن تفاوت‌های جزئی با همدیگر دارند‌. در ادامه به بررسی این مورد و میزان سود روش‌های مختلف خرید این قسم کالا و فلزات می¬پردازیم.

همانطور که در جریان هستید سود خرید اعتباری آهن­آلات در قیاس با مدل اقساطی آن تفاوت‌های جزئی با همدیگر دارند‌. در ادامه به بررسی این مورد و میزان سود روش‌های مختلف خرید این قسم کالا و فلزات می­پردازیم.درواقع در هر کدام از روش‌های خرید، مقدار سود و زمان تحویل محصول با یکدیگر متفاوت است.قیمت ورق به­عنوان مثال، هنگام خرید اعتباری تغییرات جزئی خواهد داشت. علاوه­بر این موارد، نحوه پرداخت هزینه و همچنین طول مدت تسویه مبلغ کل در خرید اقساطی و اعتباری آهن­آلات تفاوت دارد. بنابراین اگر شما هم مشغول خرید و فروش این نوع کالا هستید یا اینکه قصد دارید وارد این حرفه شوید نیاز است که حتماً با این دو روش متفاوت خرید آهن­آلات آشنایی داشته باشید. در ادامه توضیحات تکمیلی در رابطه با نحوه خرید آن­ها و سود تهیه اعتباری و اقساطی­شان را ارائه کرده‌ایم.

قیمت آهن

قیمت آهن در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. درواقع این محصول هم به­صورت داخلی و هم به­صورت وارداتی در سطح بازار عرضه می‌شود. بنابراین قیمت آن به نرخ طلا ارز دلار و سایر فاکتورها همچون میزان عرضه و تقاضا در بازار آهن ارتباط دارد. چنانچه شما قصد خرید آن را دارید، می‌توانید به­صورت روزانه قیمتش را از طریق وب­سایت ما بررسی کنید. ورق فولادی هم یکی دیگر از مشتقات آهن هست که در سطح بازار برای صنایع ساختمان سازی و تولیدی عرضه می‌شود‌. البته این محصول نرخی مشابه سایر مشتقات آهن دارد و به همین خاطر با تغییر بهای آهن قیمت ورق آهن هم دچار تغییر می‌شود. بهتر است برای خرید آن به یک مرکز معتبر مراجعه کنید و ضمن استفاده از راهنمایی مشاورینش، در جریان آخرین تغییر قیمت­ها در این عرصه قرار بگیرید.در همین راستا، می­توان به شرکت آهن­رسان که از فعال­های این زمینه محسوب می­شود اشاره کرد. قابل ذکر است که شما، هم­اکنون می­توانید از راهنمایی­های کارشناسان این تیم برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده کنید.

قیمت میلگرد

قیمت میلگرد در ارتباط با قیمت آهن­آلات و فولاد است. درواقع از آنجایی که میلگرد یکی از مشتقات فولاد است، قیمت آن هم رابطه مستقیمی با بهای فولاد در بازار آزاد دارد.به همین خاطر معمولاً قیمت میلگرد با افزایش نرخ آهن به ارزش بالاتری می‌رسد. اما امکان بررسی بهای آن به­صورت لحظه‌ای وجود دارد. بنابراین قبل از خرید این محصول بهتر است قیمت آن را بررسی کنید تا در زمان مراجعه به فروشگاه اطلاعات دقیقی داشته باشید.

سود خرید آهن آلات

مبلغ سودی که در خرید اعتباری آهن­ آلات از شما دریافت می‌شود حدود ۲ درصد است. با این حال اگر خرید خود را از بازار آهن انجام بدهید، باید سودی معادل ۳ درصد کل مبلغ پرداخت کنید. میزان سود نهایی شما با توجه به تجربه تولید­کنندگان و فروشندگان آهن در خرید به شیوه اعتباری بسیار بیشتر است. در این روش علی­رغم پرداخت سود کمتر به فروشنده، خودتان هم در طولانی مدت دستاورد بیشتری کسب خواهید­ کرد. بنابراین اگر خرید خود را به­صورت اعتباری انجام دهید، سود آن نسبت به خرید اقساطی بیشتر خواهد بود‌. در مدل اقساطی فروشنده سود بیشتری می‌کند و نفع کلی معامله را می­توان برای فروشنده درنظر گرفت.

خرید آهن ­آلات

برای خرید آهن­آلات باید حتماً به بازارهای معتبر یا فروشگاه‌های آنلاین تایید شده فروش آهن و فولاد مراجعه کنید. درواقع امکان خرید از بورس کالا به­صورت اعتباری هم فراهم است. همانطور که توضیح دادیم، خرید آهن­آلات به­ نحو اعتباری سود بیشتری دارد. بنابراین حتماً پیش از مراجعه به بازار تصمیم نهایی خود مبنی بر خرید اعتباری یا اقساطی را با استفاده از راهنمایی های مشاوران خبره در این حوزه، اخذ کنید. همچنین توجه شود که برای خرید آهن­آلات باید پیش از مراجعه به بازار نرخ آن­را بررسی کرده و به نوسانات قیمتی هم توجه کنید.

آهن آلات‌ را به چه صورت بخریم؟

با توجه نحوه تهیه و همچنین ویژگی‌های هر دو روش خرید اعتباری و اقساطی آهن­آلات، می‌توان گفت هر کدام از آنها مزایا و معایب اختصاصی خود را دارند. با این حال بهتر است آهن­آلات را در صورت توان به نحو اعتباری بخرید. در این روش سود بیشتری نصیب خریداران خواهد شد و همچنین دیگر نیازی به استفاده از چک‌های بانکی موعددار نیست. البته امکان پرداخت هزینه نهایی در این روش بین ۳ تا ۶ ماه است. بنابراین در طی خرید محصولات و نوشتن قرارداد با فروشنده حتماً موعد پرداخت مجموع بها را مشخص کنید. البته خرید به­صورت اقساطی هم معایب و مزایای دیگری دارد؛ به­طور مثال در این روش استفاده از چک بانکی الزامی است؛ اما از جمله مزایای آن می‌توان به امکان پرداخت هزینه کل در طول مدت زمان بیشتری اشاره کرد. بنابراین نحوه خرید آهن­آلات بستگی به بودجه و نیاز شما دارد. اما درنهایت، پیشنهاد اکثر کارشناسان خرید آهن‌آلات به­صورت اعتباری است.


نحوه خرید اعتباری آهن ­آلات

برای خرید اعتباری آهن­آلات، دیگر نیازی به چک بانکی نخواهید داشت. درواقع طرف حساب فروشنده در این نوع خرید خود بانک است. همان­طور که گفتیم در این مدل عرضه، دیگر چک استفاده نمی‌شود و به­جای آن از اسناد اعتباری استفاده می‌کنیم. بنابراین فروشنده پس از پایان موعد پرداخت هزینه می‌تواند هر زمان که بخواهد مبلغ کلی محصول را دریافت کند. در این روش، موعد پرداخت هزینه آهن­آلات بین نود تا صد و هشتاد روز است و همین مسئله یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های خرید اعتباری این فلزات با تهیه اقساطی­شان به­شمار می­رود. چنانچه شما هم قصد خرید آهن­آلات به شیوه اعتباری را دارید، می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان فروش ما به­صورت آنلاین مشاوره­های لازم را درخصوص قرارداد خرید اعتباری و قیمت آهن را دریافت کرده و درنهایت قرارداد خرید خود را هم نهایی کنید.

نحوه خرید اقساطی آهن آلات

همانطور که از عنوان خرید پیدا است؛ در این روش خریداران،آهن ­آلات را به­صورت اقساطی خریداری می‌کنند و طبق توافق خریدار و فروشنده، مبلغ کلی خرید ماهانه به حساب فروشنده همراه با سود آن واریز خواهد شد. البته در این روش خرید اقساطی آهن­آلات به ازای هر ماه تاخیر مبلغی تحت عنوان جریمه‌ به کل هزینه اضافه خواهد شد که البته این به­عنوان روالی متعارف در حوزه این نوع کالا در بازار پذیرفته شده­است. مسئله دیگری که در این روش خرید وجود دارد، امکان عدم اعتماد فروشندگان به خریدار است. در واقع ممکن است فروشنده به خریدار اعتماد نکند و محصول خود را به شیوه اقساطی به او نفروشد. بنابراین حتماً باید از یک فروشنده آشنا و مورد­اعتماد خرید آهن­آلات را به نحو اقساطی انجام دهید. همچنین توجه کنید که سود روش خرید اقساطی ممکن است کمتر از سایر روش‌ها باشد و در این روش خیلی نمی‌توان بر روی سود کلان حساب کرد. همچنین قیمت میلگرد و سایر محصولات فولادی در صورت خرید به روش اقساطی بیشتر خواهد بود و از نظر اقتصادی به­صرفه نیست.

فروش آهن آلات

فروش آهن­آلات از طریق مراجع معتبر تولید کننده آهن و فولاد و فروشگاه‌های عرضه کننده این محصولات در سطح بازار انجام می‌شود. درواقع در این بازار، شما می‌توانید انواع محصولات از این جنس یا میلگرد را تهیه کنید. روش فروش این کالا­ها در بازار آهن آزاد معمولاً به­صورت اقساطی یا نقد است. اما فروش از بورس کالا به شیوه دیگری انجام می‌شود. شما می‌توانید از بورس کالا محصولات مورد نیاز خود را به نحو اعتباری خریداری کنید. البته همانطور که پیش از این تفاوت شیوه فروش اعتباری و اقساطی را توضیح دادیم، سود فروشندگان از فروش اقساطی آهن­آلات و فولاد بسیار بیشتر از اعتباری آن است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد