اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دهک این افراد تغییر کرد

رییس سازمان بهزیستی گفت: در دو سال گذشته برخی از مددجویان بهزیستی با بازنگری های صورت گرفته تغییر دهک پیدا کردند تا از خدمات بیشتری منتفع شوند.

به گزارش سایت طلا، رییس سازمان بهزیستی گفت: در دو سال گذشته برخی از مددجویان بهزیستی با بازنگری های صورت گرفته تغییر دهک پیدا کردند تا از خدمات بیشتری منتفع شوند.

قادری رییس سازمان بهزیستی کشور با حضور در برنامه صف اول گفت: در دو سال اخیر برخی از افرادی که مددجوی بهزیستی بودند و به اشتباه در دهک‌های بالا قرار گرفته بودند با بازنگری صورت گرفته به دهک‌های دیگری منتقل شدند تا بتوانند از خدمات بهزیستی نفع ببرند.

وی در پاسخ به اینکه چند دستگاه به سیستم بهزیستی متصل هستند تا شما آمار مورد نیاز مددجویان را از آن بگیرید گفت: دستگاه‌ها عموماً نمی‌پذیرند تا اطلاعات خود را به بهزیستی بدهند. در برخی مواقع به دلیل قوانین بالادستی و قانون حفظ محرمانگی اطلاعات افراد و در برخی مواقع هم یک سری مقاومت‌هایی وجود دارد.

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: ما از دستگاه‌های مختلف گزارشگیری می‌کنیم اما امروز ۷۰ درصد سازمان‌ها به این سامانه ها متصل نیستند متأسفانه.

قادری گفت: ما از اولین دستگاه‌هایی بودیم که به پنجره واحد ارائه خدمات متصل شدیم. البته ما دارای سامانه‌های متعددی هستیم و تا دو ماه آینده همه سامانه‌های ما یکپارچه خواهد شد.

وی ادامه داد: بهزیستی گام های بزرگی در راستای هوشمند سازی و همچنین شفافیت بیشتر سامانه ها برداشته است اما خوب است مسئولان به این موضوع هم ورود کنند که چه بودجه ای برای این موضوع در نظر گرفته اند.

قادری گفت: خدمات ارائه شده از سوی سازمان بهزیستی انسان محور است. ما با جان انسان ها در ارتباط هستیم. فرض کنید کسی می خواهد مرکز نگهداری معلولان تاسیس کند آیا می توان صرفا به صورت سامانه ای به این موضوع ورود کرد؟ آیا نباید اهلیت و توانمندی این فرد بررسی شده و به صورت عینی صحت سنجی شود؟

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: در این سازمان ۱۶۲ خدمت به جامعه هدفی ارائه می شود که در هیچ سازمان و دستگاهی قابل تصور نیست.

وی ادامه داد: نگاهی که امروز در سازمان بهزیستی در جریان است یک نگاه تکاملی است. چیزی که در سازمان بهزیستی تحویل گرفتیم با چیزی که امروز در جریان است به هیچ عنوان قابل قیاس نیست.

قادری گفت: در کشور تنها دو سازمان اورژانس دارند یک اورژانس کشوری و یک اورژانس اجتماعی. در این کشور اگر کسی از خانه خودش بیرون بیاید و به هر دلیلی نتواند به خانه بازگردد می تواند از سازمان بهزیستی خدمت گرفته و به سلامت به خانه خود بازگردد.

وی درخصوص اشتغال زایی برای معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی و اینکه قرار بوده 100 هزار شغل ایجاد شود گفت: در قانون داخلی سازمان بهزیستی ما تنظیم کننده روابط دستگاهی هستیم. باید مطالبه گری کنیم و بتوانیم سهم افراد داری معلولیت را بگیریم.

رییس سازمان بهزیستی گفت: بعد از 6 سال قانون حمایت از افراد داری معلولیت به تصویب رسید و مقرر شد حداقل 3 درصد از جذب شدگان آزمون های استخدامی از میان افراد دارای معلول باشند.

وی افزود: برای اولین بار آزمون استخدامی برای افراد داری معلولیت به صورت اختصاصی تا پایان سال برگزار خواهد شد و این موضوع در جایی اهمیت پیدا می کند که ما سنجه های پذیرش افراد معلول را هم تغییر دادیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد