اونس طلا2336.67
مظنه14,866,000
18 گرم3,431,800
ارزش سکه33,493,098
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

درخواست ترامپ از حامیانش

دونالد ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه در انتخابات سال ۲۰۲۴‌، با تکرار ادعاهای خود درباره تقلب گسترده در انتخابات گذشته، از حامیانش خواست به شهرهای ایالت های تحت کنترل دموکرات ها بروند و از «آراء محافظت کنند

به گزارش سایت طلا، رویترز نوشت: ترامپ در جمع هوادارانش گفت به شهرهای ایالت های فیلادلفیا و دو ایالت دیگر تحت کنترل دموکرات ها بروند و از آراء در انتخابات ۲۰۲۴ محافظت کنند.

وی با تکرار تقلب در انتخابات سال ۲۰۲۰، آن را توجیهی برای درخواست خود از هوادارانش برای اقدام در محافظت از آرا عنوان کرد.

رئیس جمهوری پیشین آمریکا در کارزار انتخاباتی اش در آیووا گفت: بررسی دقیق و موشکانه آراء در ایالت های میدان نبرد که نقش تعیین‌کننده در انتخابات سراسری دارند، مهم است و به اهمیت آرا در ایالت های بزرگی مانند میشیگان، پنسیلوانیا و جورجیا اشاره کرد.

ترامپ در این رویداد که در شهر آنکنی ایالت ایووا برگزار شد به هوادارانش گفت: مهم ترین چیز در اتفاقی که در پیش است محافظت از آرا است. باید به دیترویت و فلادلفیا و آتلانتا بروید و از آرا محافظت کنید.

رویترز نوشت: اظهارات ترامپ انتخاباتی جنجالی در نوامبر ۲۰۲۴ را پیش بینی می کند. با وجود شکست ده ها شکایت، ترامپ و متحدانش در به چالش کشیدن انتخابات ۲۰۲۰، وی همچنان بدون ارائه شاهدی ادعا می کند به دلیل تقلب در انتخابات از جو بایدن رئیس جمهوری کنونی آمریکا در انتخابات گذشته شکست خورده است.

ترامپ به طور واضح بیان نکرد که دقیقا از چه کسی می خواهد به شهرهای ایالت های محل نبرد بروند، اما یکی از مشاوران کارزار انتخاباتی در پاسخ به این پرسش گفت منظور او ناظران انتخابات و افراد داوطلب است که باید هدف آنها تضمین سلامت انتخابات باشد.

این درخواست ترامپ با طرح های کمیته ملی جمهوریخواهان مطابقت دارد که هدف آن استخدام و آموزش ده‌ها هزار کارگر و ناظران نظرسنجی در ایالت های جنجالی است زیرا در این ایالت‌های احتمال تغییر آرا به سمت جمهوریخواهان یا دموکرات ها وجود دارد.

اظهارات ترامپ که از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ به عنوان رئیس جمهور آمریکا خدمت کرد، در بحبوحه لفاظی های اخیر وی در مبارزات انتخاباتی مطرح شده است. وی دشمنان سیاسی خود را «موذی و انگل» توصیف کرد که به گفته از برخی از مورخان بازتاب لحن آلمان نازی است.

تیموتی نفتالی، محقق ارشد دانشکده روابط بین‌الملل و روابط عمومی دانشگاه کلمبیا، در این زمینه گفت، اظهارات ترامپ در مورد بررسی دقیق انتخابات در شهرهای بزرگ تحت کنترل دموکرات‌ها نگران‌کننده است، زیرا او این اظهارات را در حالی مطرح کرده که به دنبال تضعیف اعتماد به انتخابات آمریکا است.

در هفته‌های اخیر، کمپین انتخاب مجدد بایدن با شدت بیشتری ترامپ را هدف قرار داده و مشکلات حقوقی فزاینده‌ او به همراه سیاست های احتمالی‌اش را برجسته کرده و تاکید می کند که این سیاست ها به اقتصاد و دموکراسی آسیب می‌رساند و افراد را از حقوق خود محروم می‌کند.

ترامپ در مقابل با چهار محاکمه جنایی، از جمله یک پرونده فدرال مربوط به اتهامش در تلاش برای لغو نتیجه انتخابات ۲۰۲۰، با کمک گروهی از هوادارانش که ساختمان کنگره ایالات متحده را در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ مورد تهاجم قرار دادند، مواجه است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد