اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت سکه امروز گران تر می شود؟

قیمت سکه روز گذشته به واسطه افزایش قیمت طلای جهانی صعودی شد. در دومین روز هفته بازار طلای جهانی تعطیل اسم، بنابراین سکه بازان امروز در کنار طلا، رفتار بازیگران ارزی را هم تحت‌نظر خواهند گرفت

به گزارش سایت طلا، قیمت سکه امامی در اولین روز هفته جاری تحت‌تأثیر ضربه افزایشی قیمت طلای جهانی رشد قابل‌توجهی را ثبت کرد. روز گذشته اونس طلا ترمز برید و به تا سقف ۲۰۷۲ دلار پیشروی کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تنها در طول یک هفته گذشته اونس جهانی طلا، رشد ۶۹ دلاری را تجربه کرده است.

به‌عبارت‌دیگر، پس از صحبت‌های جروم پاول، انتظارات سیاست‌های انقباضی معامله‌گران از فدرال رزرو تعدیل شد و با کاهش شاخص دلار، طلای جهانی روند صعودی گرفت و اکنون تنها ۴ دلار با مقاومت تاریخی خود فاصله دارد. این تغییر قیمت‌ها در طول یک ماه گذشته در حد ۸۶ دلار بوده است. همین امر موجب شد قیمت سکه امامی تا سطح ۲۹ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان بالا برود.

یکشنبه بازار طلای جهانی تعطیل است، بنابراین سکه بازان امروز در کنار طلا، رفتار بازیگران ارزی را هم تحت‌نظر خواهند گرفت. البته اسکناس آمریکایی در هفته گذشته جانی برای صعود نداشت و در یک بازه ۵۰۰ تومانی -نیمه اول کانال ۵۰ هزار تومان- گرفتار شده بود.

فنی کارها می‌گویند در حال حاضر سکه در مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار دارد و درصورتی‌که در این محدوده تثبیت شود پس از آن برای مرز ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تلاش خواهد کرد. از سوی دیگر محدوده ۲۹ میلیون ۲۰۰ هزار تومان برای سکه از اهمیت زیادی برخوردار است که در صورتی از این نقطه عقب‌نشینی کند احتمال کاهش تا ابتدای کانال ۲۹ میلیون تومان وجود دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد