اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مسکن این منطقه مشتری ندارد + قیمت

سال گذشته تعداد معاملات منطقه 20 تهران، 82 فقره بود که در آبان سال جاری، به 33 معامله رسید و عنوان کم معامله‌ترین منطقه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت طلا،منطقه 20 در جنوب تهران قرار دارد و از شمال با بزرگراه آزادگان، از شرق با بزرگراه امام علی، از جنوب با بزرگراه آوینی و از غرب با مبارک‌آباد و صالح‌آباد همسایگی دارد. این منطقه در میان سایر مناطق تهران، جزو کم‌معامله‌ترین مناطق محسوب می‌شود؛ و با این حال در آبان سال جاری تعداد معاملات آن، حدود 60 درصد کاهش داشته است.

سال گذشته تعداد معاملات منطقه 20 تهران، 82 فقره بود که در آبان سال جاری، به 33 معامله رسید و عنوان کم معامله‌ترین منطقه را به خود اختصاص داده است.

قیمت مسکن در این منطقه که جنوبی‌ترین منطقه تهران است، با افزایش 50 درصدی همراه بوده و از هر مترمربع 26 میلیون تومان در آبان سال 1401، به هرمترمربع 39 میلیون تومان رسیده است.

آن‌طور که بررسی فایل‌های واسطه‌گران ملکی نشان می‌دهد، خرید ملک در منطقه 20 تهران، با مبلغی زیر دو میلیارد تومان هم ممکن است؛ برای مثال واحدی 51 متری و 18 سال ساخت در ظهیرآباد، یک میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در شهر ری، برای آپارتمانی 42 متری و 18 سال ساخت، یک میلیارد و 800 میلیون تومان و در دیلمان، برای واحدی با 50 مترمربع زیربنا و 17 سال ساخت، یک میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در جوانمرد قصاب، برای آپارتمانی با 65 مترمربع زیربنا و 17 سال عمربنا، یک میلیارد و 800 میلیون و در همین محله برای واحدی با 90 مترمربع زیربنا و 5 سال ساخت، 3 میلیارد و 850 میلیون تومان تعیین شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد