اونس طلا2337.71
مظنه14,876,000
18 گرم3,434,100
ارزش سکه33,515,628
قدیم (بهار)37,600,000
جدید (امامی)41,000,000
نیم24,100,000
ربع14,400,000

الحاق اولین ناوشکن به نیروی دریایی سپاه تا پایان سال

رئیس گروه شناورهای سطحی صنایع دریایی وزارت دفاع از الحاق اولین ناوشکن به نیروی دریایی سپاه تا پایان سال خبر داد.

به گزارش سایت طلا، امیر دریادار دوم داوود قلی‌زاده رئیس گروه شناورهای سطحی صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: ناوشکن کلاس شهید صیاد شیرازی برای نیروی دریایی سپاه در جنوب کشور در حال ساخت است و تا پایان سال جاری به این نیرو الحاق خواهد شد.

براساس این گزارش، نیروی دریایی سپاه مسئول اصلی حراست از خلیج فارس و تنگه هرمز است که علاوه بر این، در سال‌های اخیر، حضور در آب‌های دوردست و بین‌المللی نیز به برنامه‌های این نیرو افزوده شده است.

با تجهیز نیروی دریایی سپاه به ناوشکن، حوزه مأموریتی این نیرو و توان آن برای حضور در آب‌های دور نیز بیشتر خواهد شد.

پیش از این نیز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران سال گذشته در اجلاس فرماندهان نیروی دریایی سپاه در مشهد به مأموریت جدید نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی سپاه یک نیروی قدرتمند است و امروز مأموریت گرفته‌‍‌ایم که در دریاهای دوردست، حضور پیدا کنیم.

همچنین، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز با اشاره به این مطلب، گفته بود که ناو شهید رودکی را آماده کردیم تا در مواقع لزوم بتواند در آب‌های دوردست به دفاع و اجرای مأموریت بپردازد و تلاش می‌کنیم این حضور در آب‌های بین‌المللی در سراسر دنیا استمرار یابد.

به نظر می‌رسد، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درصدد است تا با الحاق ناوشکن کلاس شهید صیاد شیرازی به سوی اجرای مأموریت‌های دوردست دریایی حرکت کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد