اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

بهترین اپلیکیشن‌های ارسال پیامک انبوه؛ راهنمای انتخاب و استفاده بهینه در تبلیغات

ارسال پیام تبلیغاتی راه حلی نوین برای تبلیغات کسب‌وکارهاست. این روش از تبلیغات نسبت به سایر روش‌‌های سنتی هزینه کمتری دارد و سرعت و بازدهی آن هم بسیار بالاتر است. در این مقاله چند اپلیکیشن مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی را به شما معرفی می‌کنیم.

ارسال پیام تبلیغاتی راه حلی نوین برای تبلیغات کسب‌وکارهاست. این روش از تبلیغات نسبت به سایر روش‌‌های سنتی هزینه کمتری دارد و سرعت و بازدهی آن هم بسیار بالاتر است. در این مقاله چند اپلیکیشن مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی را به شما معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن ارسال اس ام اس انبوه

قبل از اینکه به سراغ معرفی اپلیکیشن‌ها برویم، باید بدانید که بهترین راه برایارسال پیامک تبلیغاتی، خرید پنل اس ام اس است. شرکت‌های متفاوتی پنل اس ام اس ارائه می‌دهند اما هنگام انتخاب پنل باید به دنبال یک شرکت معتبر و با سابقه باشید تا بتوانید با خیال راحت، تبلیغات پیامکی خود را شروع کنید. یکی از این شرکت‌های معتبر، ملی پیامک است. ملی پیامک بیش از ده سال در زمینه ارائه پنل و خطوط پیامکی سابقه دارد و توانسته رضایت 98 درصد از مشتریان خود را جلب کند.

اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه (واتساپ ,سیمکارت)

برنامه ارسال پیامک انبوه (واتساپ، سیمکارت) را می‌توانید از بازار دانلود کنید و یا آن را در گوگل جستجو کنید و سپس نصب نمایید. با استفاده از این برنامه می‌توان از مخاطبین گوشی یا از فایل اکسل به شماره‌ها پیامک انبوه ارسال کرد. همچنین می‌توانید شماره موبایل‌ها را به صورت دستی هم در برنامه وارد کنید.

ارسال وب سرویس، ارسال پیامک به بلک لیست و ارسال زماندار و غیره نیز از دیگر قابلیت‌های این برنامه است. برای استفاده از برنامه باید هر ماه 150 هزار تومان اشتراک پرداخت کنید.

البته دقت کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی و درکل ارسال پیامک بیش از 500 عدد در روز تخلف محسوب می‌شود و سیم کارت شما مسدود می‌شود. در قوانین و مقررات همین اپلیکیشن هم نوشته شده است که تخلف بر عهده خود شخص است و اپلیکیشن مسئولیتی در قبال آن ندارد.

اگر می‌خواهید برای مخاطبانتان برای اهدافی به جز تبلیغات و کسب‌ درآمد مثل دعوت به تولد و غیره پیامک ارسال کنید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

توصیه می‌کنیم اگر به دنبال رشد کسب‌وکار خود هستید، از برنامه‌هایی استفاده کنید که معتبر هستند و قوانین را رعایت می‌کنند تا درگیر موارد قانونی، سلب امتیاز خط و مسدود شدن شماره موبایلتان نشوید.

نصب اپلیکیشن ملی پیامک برای ارسال پیامک انبوه

سایت ملی پیامک یک سایت ریسپانسیو یا واکنش‌گرا است. یعنی در هر دستگاهی حتی گوشی تلفن همراه هم به خوبی کار می‌کند. برای استفاده از پیامک ملی ایران در گوشی موبایل می‌توانید نسخه وب اپلیکیشن آن را روی گوشی خود نصب کنید.

برای نصب نسخه وب اپلیکیشن ملی پیامک در اندروید باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا باید آدرس ملی پیامک را در مرورگر خود وارد کنید. برای این کار می‌توانید در گوگل سرچ کنید و روی اولین لینک کلیک کنید.
حالا از قسمت بالا سمت راست صفحه روی سه نقطه بزنید تا منویی برایتان باز شود.
روی گزینه install app بزنید.
در این مرحله در صورتی که از نصب پنل پیامکی ملی پیامک مطمئن هستید، دکمه install را بزنید و اگر از نصب منصرف شده‌اید، cancel را بزنید.
در نهایت نسخه وب اپلیکیشن برایتان نصب شده و می‌توانید آن را در قسمت برنامه‌هایتان مشاهده کنید.

نرم افزار ارسال پیامک انبوه ملی پیامک در سیستم عامل iosهم به درستی کار خود را انجام می‌دهد. برای نصب نسخه وب اپلیکیشن ملی پیامک در آیفون باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا آدرس ملی پیامک را در مرورگر بنویسید یا عبارت ملی پیامک را در گوگل سرچ کنید و روی لینک اول بزنید.
از منوی پایین صفحه روی آیکون share کلیک کنید.
با انتخاب گزینه add to home screen آن را به صفحه خانه اضافه خواهید کرد.
در این مرحله می‌توانید نام دلخواه روی آن بگذارید و سپس دکمه add در بالا سمت راست صفحه را بزنید.
در نهایت نسخه وب اپلیکیشن ملی پیامک روی سیستم عامل ios نصب می‌شود و می‌توانید با وارد شدن به پنل کاربری از آن استفاده کنید.

برنامه ارسال پیامک انبوه از کنوک اپ

این برنامه را هم می‌توانید از بازار دانلود کنید. محیط برنامه «ارسال پیامک انبوه از کنوک اپ» بسیار ساده است و هر کسی می‌تواند با آن کار کند. این اپلیکیشن هم مانند اپلیکیشن قبلی، از سیم کارت شخصی شما برای ارسال پیامک استفاده می‌کند و بنابراین استفاده تبلیغاتی از آن ممنوع است.

در این برنامه می‌توانید تمام شماره تلفن‌ها را پشت سر هم به همراه نقطه ویرگول بنویسید، متن پیامک خود را هم آماده کنید و سپس دکمه ارسال را بزنید.

انتخاب بهترین اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه

اگر به دنبال یک تبلیغات موثر و اصولی می‌گردید، حتما به سراغ اپلیکیشن‌هایی بروید که یک سایت و شرکت معتبر پشت آن‌هاست و به جای ارسال از سیم‌کارت شخصی، پنل اس ام اس ارائه می‌دهند. در سامانه ملی پیامک شما می‌توانید با حداقل هزینه، کار تبلیغات خود را شروع کنید و هر جای کار به مشکل برخورد کردید، از تیم پشتیبانی و مطالب آموزشی سایت کمک بگیرید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد