اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

احتمال تمدید آتش‌بس در غزه

رسانه‌ها و مقامات آمریکایی و صهیونیستی از احتمال تمدید آتش‌بس چهار روزه در غزه خبر می‌دهند. قطر نیز می‌گوید تلاش‌ها در ابن رابطه در جریان است.

به گزارش سایت طلا،«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (یکشنبه) به شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گفت که اگر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بخواهد آتش‌بس در غزه تمدید شود، باید گروگان‌های بیشتری را آزاد کند.

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین به «ان.بی.سی» گفت انتظار می‌رود «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صحبت و تمدید آتش‌بس را بررسی کند.

آتش‌بس موقت چهار روزه و تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین از روز جمعه وارد فاز اجرایی شد و تاکنون طی ۲ نویت، تبادل اسرا انجام گرفته است.

همزمان کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد «کابینه جنگ امشب برای بررسی امکان تمدید آتش بس در غزه نشست برگزار می‌کند».

روزنامه «وال‌استریت‌ژورنال» نیز امروز خبر داده مذاکره‌کنندگان امیدوار هستند آتش‌بس موقت چهار روزه در غزه احتمالا به مدت چهار روز دیگر تمدید شود.

پیش از این، وزیر مشاور دولت قطر در امور همکاری‌های بین‌المللی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره در سومین روز از آتش بس چهار روزه غزه گفت که تلاش‌هایی برای تمدید آتش‌بس موقت در غزه در جریان است.

آتش‌بس موقت در غزه از صبح روز جمعه آغاز شده است و امروز سومین روزی است که با میانجی‌گری قطر و طرف‌های بین‌المللی برقرار است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد