اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی با ترفند برنده شدن در قرعه‌کشی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت امروز شنبه از دستگیری عامل کلاهبرداری از ۵۰۰ نفر از شهروندان خبر داد.

به گزارش سایت طلا،امروز شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ سردار کارآگاه علی‌ ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان تحت عنوان برنده شدن در قرعه کشی‌ میلیاردی موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تحقیقات شبانه روزی را آغاز کرده و پی بردند که یک زن جوان با شیوه برنده شدن جایزه میلیاردی در قرعه‌کشی دست به اعمال مجرمانه زده و اقدام به کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی از ۵۰۰ شهروند کرده‌ است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین و روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی کرده و در ادامه با اقدمات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه وی را در میدان شوش تهران ردیابی کردند.

سردار کارآگاه گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر و برای تحقیقات به اداره چهاردهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد برنده شدن در قرعه‌کشی میلیاردی از ۵۰۰ فرد در نقاط مختلف تهران اعتراف کرد.

سردار کارآگاه گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

پایان پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد