اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مسی جدید در فوتبال آرژانتین !

رویای کلودیو ایچوری، بازی در بارسلونا به مانند الگویش لیونل مسی است.

به گزارش سایت طلا،کلودیو ایچوری، مهاجم نوجوان باشگاه ریورپلاته و پدیده نوظهور فوتبال آرژانتین، این روز‌ها نام خود را بر سر زبان‌ها آورده است. این ستاره هفده ساله در آرژانتین به لقب ‏دیابلیتو، شیطانک، ملقب شده بسیاری از آرژانتینی‌ها را به یاد اولین سال‌های فوتبال ‏لیونل مسی می‌اندازد. ‏

او روز گذشته در جریان پیروزی سه بر صفر آرژانتین برابر برزیل در مرحله یک چهارم جام جهانی نوجوانان، هر ۳ گل آلبی سلسته را وارد دروازه برزیل کرد و تیمش را یک تنه به جمع ۴ تیم برتر رساند. درخشش کلودیو تنها به هت‌تریک او خلاصه نمی‌شد. ‏شیطانک آرژانتینی ۷ بار اقدام به دریبل‌زنی کرد که ۵ بار موفق بود؛ ۵ دریبل زیبا که روح ‏فوتبال‌دوستان را نوازش داد. ۹۳ درصد پاس‌های او در این مسابقه به مقصد رسید و ‏کلودیو در ۹ دوئل از ۱۴ دوئلی که با برزیلی‌ها داشت برنده بیرون آمد. ‏

ایچوری، کاپیتان تیم زیر ۱۷ ساله‌های آرژانتین، توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی را به خود جلب کرده و در آینده قطعاً مشتریان زیادی خواهد داشت؛ اما ایچوری ۱۷ ساله اگر بخواهد رویا‌های خود را دنبال کند، او را باید در پیراهن بارسلونا ببینیم.

کلادیو ایچوری از علاقه خود به پیوستن به بارسلونا و دنبال کردن ردپای لیونل مسی می‌گوید. اچیوری به نقل از اسپورت درباره مقصد مورد علاقه اش گفت:

جدای از ریورپلاته، دوست دارم برای بارسلونا بازی کنم. طرفدار سرسخت مسی هستم و بازی‌های او در بارسلونا را به یاد دارم؛ بنابراین از کودکی هوادار پروپاقرص بارسلونا و مسی بوده ام و امیدوارم روزی برای بارسا بازی کنم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد