اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جنگ دست کم تا دو ماه دیگر ادامه دارد

وزیر جنگ رژیم اشغالگر ادعا می‌کند که پس از اتمام آتش‌بس، حملات مجددا از سر گرفته شده و دست کم تا دو ماه ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش سایت طلا،یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حین صحبت با یک واحد عملیات ویژه نیروی دریایی، آتش‌بس چهار روزه را یک «مهلت کوتاه» خواند و گفت: «پس از پایان آن، جنگ به شدت ادامه پیدا می‌کند و ما برای بازگرداندن گروگان‌های بیشتر، فشار خواهیم آورد».

به گزارش الجزیره، وی مدعی شد حداقل تا دو ماه دیگر درگیری وجود خواهد داشت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز ساعتی پیش طی یک نشست خبری روزانه گفت که تمامی واحد‌های نظامی صهیونیست طبق خطوط توافق شده در آتش‌بس، در غزه خواهند ماند و نیرو‌های اشغالگر به تحرکات خود در امتداد خطوط توافق شده ادامه خواهند داد.

در حالی که نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی ابراز امیدواری می‌کنند که آتش‌بس چهار روزه مقدمه‌ای برای صلح باشد، مقامات رژیم غاصب صهیونیستی بر ادامه جنگ پس از آتش بس تاکید دارند. افزون بر این، شبکه الجزیره خبر داده که در آستانه آتش بس که از فردا آغاز می‌شود، رژیم اشغالگر حملات خود را شدیدتر کرده است.

در مقابل، نیروهای مقاومت نیز از آمادگی نظامی خود خبر داده‌اند. ابو عبیده، سخنگوی شاخه نظامی حماس می‌گوید رزمندگان «تا زمانی که نیاز باشد» برای مقابله با دشمن آماده‌اند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد