اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبر جدید بازارساز برای نوسان بازار ارز

رئیس‌کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان از آزادسازی منابع ارزی ایران خبر داد. از نظر معامله‌گران در اخبار تکمیلی، بازارساز می‌تواند در روزهای آینده با این خبر از بازار ارز نوسان بگیرد.

به گزارش سایت طلا، قیمت دلار در بازار ارز هرات در 50 هزار تومان شروع به کار کرد و در نیمه اول با افزایش تا 50 هزار و 200 تومان بالا رفت اما در نیمه دوم با کاهش به نرخ بازگشایی برگشت. به عقیده معامله‌گران روند بازار ارز رنج فرسایشی شده است.

قیمت درهم امارات در 13 هزار و 870 تومان آغاز به کار کرد و با کاهش 30 تومانی در 13 هزار و 840 تومان به کار خود پایان داد. با این قیمت درهم، دلار 50 هزار و 800 تومان برآورد می‌شود. همچنین در روز چهارشنبه شکاف قیمت دلار سلیمانیه و دلار هرات به 300 تومان رسید که عدد قابل توجهی است. قیمت تتر نیز در روز چهارشنبه بین دو سطح 50 هزارو 600 تا 50 هزار و 900 تومان نوسان داد.

در روز چهارشنبه اخبار اعداد بودجه در بازار مورد توجه معامله‌گران بود. همچنین رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان از آزادسازی منابع ارزی ایران خبر داد. رئیس کل بانک مرکزی در گزارشی از میزان آزادسازی پول‌‌های بلوکه شده و نحوه هزینه این وجوه ارائه کرد و گفت بخش دیگری از پول‌های بلوکه شده با رایزنی‌های صورت گرفته به‌زودی آزاد و در اختیار کشورمان قرار می‌گیرد.

معامله‌گران در روز چهارشنبه این گزارش را مهم تلقی کردند. از نظر آن‌ها در اخبار تکمیلی بازارساز می‌تواند در روزهای آینده با این خبر از بازار نوسان بگیرد. البته گروهی از معامله‌گران معتقدند چند ماه پیش تمامی یاران اقتصادی دولت و حتی خود رئیس جمهمور گفتند که دیگر هیچ پول بلوکه شده‌ای در هیچ کجا ندایم و تمام ارزها به ایران برگشته است.

تحلیل‌گران فنی معتقدند اگر قیمت دلار امروز از 50 هزار و 300 تومان عبور کند مقاومت بعدی 50 هزار و 600 تومان خواهد بود. از نظر آن‌ها زمانی هیجان به بازار برمی‌گردد که قیمت دلار بتواند در کانال 51 هزار تومان تثبیت دهد. از نظر آن‌ها اگر قیمت درهم امارات در بالای سطح حمایتی 13 هزار و 800 تومان تثبیت دهد دلار هرات نیز می‌تواند از مقاومت 50 هزار و 300 تومان عبور کند. همچنین در صورت نزدیک شده قیمت درهم امارات به کانال 14 هزار تومان، قیمت دلا هم به 51 هزار تومان می‌رسد. اما اگر قیمت درهم 13 هزار و 800 تومان را از دست بدهد دلار هرات نیز با کاهش دوباره به زیر 50 هزار تومان می‌رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد