اونس طلا2311.06
مظنه14,761,000
18 گرم3,407,500
ارزش سکه33,256,533
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

تورهای ویژه بلک فرایدی؛ ۶ شب سفر به مالدیو چند؟ + لیست قیمت تورهای مالدیو

​دلار، وجه رایج گردشگری در مالدیو؛ واحد پول مالدیو، روفیه مالدیو است که معادل ۱,۴۰۰ تومان خودمان است. اما در تور مالدیو شما نیازی به روفیه نخواهید داشت. در مالدیو دلار خریدار بیشتری دارد.

به گزارش سایت طلا، کشور مالدیو طبیعتی بسیار زیبا دارد. صنعت گردشگری مهم‌ترین منبع درآمد مالدیو است و این کشور به عنوان یکی از امن‌ترین مقاصد گردشگری در سال‌های اخیر، معرفی شده است. همچنین مالدیو به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دنیا برای غواصی شناخته می‌شود و برخی از جزایر مالدیو برای گردشگری اختصاص یافته‌اند.

دلار، وجه رایج گردشگری در مالدیو؛ واحد پول مالدیو، روفیه مالدیو است که معادل ۱,۴۰۰ تومان خودمان است. اما در تور مالدیو شما نیازی به روفیه نخواهید داشت. در مالدیو دلار خریدار بیشتری دارد.

ماله، در اینجا یعنی خانه بزرگ؛ ماله پایتخت و بزرگ‌ترین شهر و مرکز تجاری کشور مالدیو است و در زبان سانسکریت به معنای «خانه بزرگ» می‌باشد. فرودگاه بین‌المللی ابراهیم نصیر، تنها فرودگاه این شهر و بسیار مجهز و مدرن است. گردشگران تور مالدیو از فرودگاه بین‌المللی ماله، مستقیما به جزایر توریستی مالدیو ترنسفر می‌شوند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای 6 روز سفر رفت و برگشت هوایی به مالدیو و اقامت در هتلCrystal Sands قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۶۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق کودک با تخت مبلغ۸۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که در تور مسافرتی مالدیو هتل BANDOS ISLAND RESORT برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۸۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۱۲۸,۱۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

قیمت تور مالدیو (۶ شب / آذر ماه ۱۴۰۲)

هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت (هرنفر/تومان)
Crystal Sands
۳ ۲ تخته ۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۸۱,۰۰۰,۰۰۰
MEDHFUSHI MALDIVES
۴ ۲ تخته ۸۷,۷۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۱۱۱,۴۰۰,۰۰۰
BANDOS ISLAND RESORT
۲ تخته ۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۱۲۸,۱۰۰,۰۰۰

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد