اونس طلا2337.71
مظنه15,156,000
18 گرم3,498,700
ارزش سکه34,146,468
قدیم (بهار)38,700,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,600,000
ربع14,800,000

توضیحات مهم وزیر اقتصاد در مورد بانک آینده

وزیر اقتصاد گفت: دولت در قدم اول تلاش کرد صورت‌های مالی تعیین تکلیف نشده بانک آینده را تعیین تکلیف کند

به گزارش سایت طلا،وزیر اقتصاد می‌گوید: در مورد بانک‌های ناتراز از جمله بانک آینده، امسال بانک مرکزی برنامه بسیار دقیقی کتبا ابلاغ کرده و امیدوار هستیم که مسیر سال‌های گذشته که بر روی هم انباشت شده و اضافه برداشت‌های مستمر را رقم زده است و سال ۱۴۰۲ ترمزی بر این مسیر باشد که در طول ده سال گذشته مستمرا ادامه یافته است.

احسان خاندوزی در پاسخ به سوال خبرنگار ، خصوص سهم بانک آینده در افزایش پایه پولی و اضافه برداشت این بانک گفت: در مورد بانک‌های ناتراز از جمله بانک آینده، امسال بانک مرکزی برنامه بسیار دقیقی کتبا ابلاغ کرده و امیدوار هستیم که مسیر سال‌های گذشته که بر روی هم انباشت شده و اضافه برداشت‌های مستمر را رقم زده است و سال ۱۴۰۲ ترمزی بر این مسیر باشد که در طول ده سال گذشته مستمرا ادامه یافته است.

خاندوزی افزود: دولت در قدم اول تلاش کرد صورت‌های مالی تعیین تکلیف نشده بانک آینده را تعیین تکلیف کند و با توجه به مسئولیتی که به وزارت اقتصاد برای برگزاری مجامع این بانک شده بود صورتهای مالی تایید نشده از سوی حسابرس را تهیه و در مجمع مصوب شد و در مورد اعضای هیات مدیره بانک نیز با توجه به پایان مهلت قانونی اعضای هیات مدیره نیز اعضای جدید معرفی شده اند. دولت بنا بر تسامح ندارد و مردم نباید تاوان ناکارآمدی یک بانک را بدهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد