اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت دلار در آستانه ورود به ماه جدید

گروهی از معامله‌گران در روز دوشنبه باتوجه به قیمت درهم می‌گفتند قیمت دلار در هرات با باندبازی به مرز این حمایت رسیده است و قیمت برمی‌گردد. به عقیده این دسته کف قیمت در آبان ماه 49 هزار و 800 تومان است. آن‌ها می‌گویند با ورود به ماه جدید قیمت دلار افزایشی می‌شود.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار که در روز یکشنبه حمایت مهم 50 هزار و 300 تومان را از دست داده بود، روز دوشنبه حمایت دوم را هم از دست داد. بازار ارز هرات در روز دوشنبه در کف کانال 50 هزار تومان شروع به کار کرد و از ابتدا نزولی بود و این کانال را از دست داد. قیمت دلار در هرات در نیمه اول معاملات با کاهش به مهمترین حمایت خودش یا همان کف سوم 49 هزار و 800 تومان رسید و از این نقطه حمایت شد. اما در نیمه دوم با افزایش قیمت دلار دوباره به کانال قبلی برگشت. قیمت دلار هرات در پشت‌خط دوشنبه در 50 هزار و 170 تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات دیروز در 13 هزار و 780 تومان شروع به کار کرد و در همین قیمت نیز بدون نوسان بسته شد. با این قیمت درهم، دلار 50 هزار و 570 تومان برآورد می‌شود. قیمت تتر نیز با کاهش در محدوده 50 هزار و 400 تومان تا 50 هزار و 600 تومان در معامله بود. قیمت تتر امروز برای شکستن مقاومت 51 هزار تومان تلاش خواهد کرد و حمایت پایینی آن 50 هزار و 800 تومان است.

معامله‌گران فنی معتقدند حمایت 49 هزار و 800 تومان کف خط روند صعودی است که برای بازار نقش حیاتی را بازی می‌کند. گروهی از معامله‌گران در روز دوشنبه باتوجه به قیمت درهم می‌گفتند قیمت دلار در هرات با باندبازی به مرز این حمایت رسیده است و قیمت برمی‌گردد. به عقیده این دسته کف قیمت در آبان ماه 49 هزار و 800 تومان است که با باندبازی به این عدد رسید.

همچنین این دسته معتقدند مقاومت قیمت دلار در روز دوشنبه 50 هزار و 150 تومان بود که در پشت‌خط در بالای این عدد تثبیت داد. این دسته می‌گویند اولین مقاومت قیمت دلار امروز 50 هزار و 300 تومان و بعدی 50 هزار و 600 تومان خواهد بود. اگر قیمت دلار در روزهای آینده به بالای 51 هزار تومان برود قیمت دلار دست از نزول برداشته است. گروهی از معامله‌گران نیز معتقدند قیمت دلار در محدوده جدید 49 هزار و 800 تومان تا 50 هزار و 800 تومان نوسان خواهد تا از یک طرف بشکند و روند جدید شکل دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد