اونس طلا2321.07
مظنه15,031,000
18 گرم3,469,900
ارزش سکه33,864,843
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

سمند شاسی‌بلند ایران‌خودرو رونمایی شد؛ گنو چه شکلی است؟ + فیلم و تصاویر

سمند شاسی بلند، محصول جدید شرکت ایران خودرو بوده که می‌خواهد با راهی کردن آن به بازار، رقبای داخلی خود را به چالش بکشد. این شاسی بلند را گنو نام‌گذاری کرده‌اند.

به گزارش سایت طلا، سمند شاسی بلند، محصول جدید شرکت ایران خودرو بوده که می‌خواهد با راهی کردن آن به بازار، رقبای داخلی خود را به چالش بکشد. این شاسی بلند را گنو نام‌گذاری کرده‌اند.

سمند شاسی بلند ایران خودرو رونمایی شدخودرو دوگانه‌سوز سورن‌پلاس همسو با اجرای قرارداد تولید ۴۵ هزار خودرو تاکسی و وانت دوگانه‌سوز تولید شده است و با بررسی و طراحی ایمنی و امکانات رفاهی، از مردادماه با جایگزین شدن خودرو‌های تاکسی سمند در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

قرارداد حمایت مالی تولید ۴۵ هزار خودرو وانت و تاکسی دوگانه‌سوز (اعم از ۴۰ هزار دستگاه خودرو تاکسی و ۵ هزار دستگاه خودرو وانت) آذرماه سال گذشته بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و ایران‌خودرو امضا شد.

این قرارداد براساس مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر طرح حمایت از تولید و تبدیل کارخانه‌ای و کارگاهی خودرو‌های دوگانه‌سوز عمومی، تاکسی، ون (تاکسی)، وانت و مسافربر شخصی بنزینی به سی‌ان‌جی‌سوز و به‌منظور جایگزینی استفاده از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت پاک امضا شد.

در ۲۵ کیلومتری شهر بندر عباس کوهی به ارتفاع ۲۵۰۰ متر از سطح دریا خودنمایی میکند که نماد استواری و زیبایی شهر است. این کوه گنو نام دارد. در ادامه به معرفی طرح فوق العاده زیبای یک شاسی بلند اسپرت تماما ایرانی میپردازیم که توسط مرتضی الاد طراحی شده است.

هدف، خلق طرحی متفاوت، با ظاهری به روز و تهاجمی که شبیه به دیگر خودرو‌ها نباشد (البته کمی سخت است طرحی را بوجود آورید که بی شباهت به دیگر برند‌ها نباشد و این مهم امکان پذیر نیست مگر اینکه شرکت مربوطه خط مشی را برای آینده برند خود ترسیم کند که متأسفانه این اتفاق هنوز نیفتاده است) و از طرفی به دور از المان‌های تکراری و هماهنگ با برند ایران خودرو باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد