اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت نهایی تیگو ۸ هیبرید در بازار ایران مشخص شد

قیمت تیگو 8 هیبرید پس از آغاز تحویل به مشتریان در بازار ایران مشخص شد. در ادامه جزئیات قیمت‌گذاری Chery Tiggo 8 Plus e-plus در بازار ایران را بررسی می‌کنیم.

به گزارش سایت طلا، قیمت تیگو 8 هیبرید پس از آغاز تحویل به مشتریان در بازار ایران مشخص شد. در ادامه جزئیات قیمت‌گذاری Chery Tiggo 8 Plus e-plus در بازار ایران را بررسی می‌کنیم.

شرکت فونیکس به عنوان زیرمجموعه شرکت مدیران خودرو به تازگی فرایند تحویل نخستین سری از شاسی بلند چری تیگو ۸ هیبرید را به مشتریان آغاز کرد. در همین راستا قیمت این شاسی بلند هیبریدی در بازار ایران مشخص شد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات قیمت‌گذاری Chery Tiggo 8 Plus e-plus را بررسی خواهیم کرد.

قیمت تیگو ۸ هیبرید در بازار ایران

شرکت فونیکس طی ماه قبل تیگو ۸ هیبرید را با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری با موعد تحویل ۳۰ روز به مشتریان تحویل داد. اکنون که این خودرو به دست مشتریان رسیده، فعالان بازار برای آن قیمت ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تا ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را در بازار در نظر گرفتند.

گفتنی است تیگو ۸ پرو هیبرید به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت به همراه یک پیشرانه برقی مجهز شده است. پیشرانه ۲ لیتری این خودرو قدرتی برابر با ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتن‌متر را به همراه دارد. این خودرو ظرف مدت ۷.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست پیدا می‌کند.

همچنین این شاسی بلند هیبریدی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف بنزین ۷.۲ لیتری را به همراه دارد. ضمن اینکه در حالت برقی به کمک پیشرانه الکتریکی این خودرو می‌تواند مسافتی برابر با ۷۵ کیلومتر را طی کرد. میزان پیمایش ترکیبی این خودرو نیز ۹۵۰ کیلومتر اعلام شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد