اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جدیدترین وضعیت بازار سکه/ کاهش قیمت ادامه دارد؟

در معاملات پشت‌خطی یکشنبه شب هم کمتر کسی ترغیب شد در موقعیت خرید سکه قرار بگیرد و سکه امامی با ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

به گزارش سایت طلا،قیمت سکه امامی در دومین روز هفته مسیر کاهش را دنبال کرد. آن‌طور که معامله‌گران می‌گفتند این فلز گران بهای داخلی عصر یکشنبه تقریبا ۱۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و تا سطح مهم ۲۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان پایین آمد.

در معاملات پشت‌خطی یکشنبه شب هم کمتر کسی ترغیب شد در موقعیت خرید سکه قرار بگیرد و سکه امامی با ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه بازان می‌گفتند که در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه، بازار سکه احتمالا از سمت بازار دلار حمایت نخواهد شد. این دسته از معامله‌گران مدعی بودند که نرخ دلار در پشت‌خط یکشنبه شب نزولی شده و تا ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان پایین آمده است. این قیمت در مقایسه با روز یکشنبه در حدود ۲۵۰ تومان‌‌کاهش را نشان می‌دهد.

البته برخی از سکه‌بازان امیدوارند که ثبات قیمت طلای جهانی در مرز ۱۹۸۰ دلار بتواند اثر کاهشی قیمت دلار در بازار شبانه را تعدیل کند.

یک پیش‌بینی از قیمت انس طلای جهانی در بازار دست‌به‌دست می‌شد که در آن گفته شده با‌توجه به اینکه صندوق اسپایدر هفته قبل خریدار بوده احتمال افزایش بیشتر است. اگر قیمت انس طلا برمدار افزایش باشد با توجه به شل بودن بازار دلار می‌توانیم شاهد جدایی دوباره بازار ارز از طلا و سکه باشیم.

عده‌ای از تکنیکالیست‌ها باور دارند تا زمانی که قیمت دلار بالای محدوده ۵۱ هزار تومان تثبیت ندهد احتمال نوسان قابل ملاحظه سکه امامی دشوار است.

فنی‌کارها می‌گویند در شرایط کنونی سکه مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. از سوی دیگر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه‌بازان مهم است که اگر شکسته شود احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد