اونس طلا2314.13
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

بایدن از اعلام زمان تبادل اسرا میان اسرائیل و حماس خودداری کرد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از تعیین چارچوب زمانی برای آزادی اسیران میان (رژیم) اسرائیل و حماس خودداری کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری تاس، بایدن در بازدید از ویرجینیا در پاسخ به پرسش خبرنگاران در رابطه با زمان آزادی اسیران میان رژیم صهیونیستی و حماس، اظهار کرد: در حال حاضر من در موقعیتی نیستم که بتوانم این موضوع را اعلام کنم.

رئیس جمهور آمریکا با تاکید بر اینکه ابتدا باید از آزادی آنها اطمینان حاصل کنم، افزود: در آن صورت می‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

به گزارش ایرنا، روزنامه واشنگتن پست یکشنبه مدعی شد که (رژیم) اسرائیل، آمریکا و حماس به توافقی آزمایشی دست یافته‌اند که بر اساس آن، در ازای وقفه‌ای پنج روزه در درگیری‌ها، ده‌ها تن از اسرایی که در غزه هستند، آزاد می‌شوند.

یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، گفت: تصمیم‌گیری برای اسرائیل در مورد این توافق سخت است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در داخل تحت فشار است تا اسرا را بازگرداند اما صداهای دیگری نیز شنیده می‌شود که از او می‌خواهند در مورد آزادی اسرا معامله نکند.

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی نیز یکشنبه شب مدعی دستیابی قریب الوقوع به قرارداد مبادله اسیران بین تل‌آویو و حماس شدند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، تماس‌های فشرده برای دستیابی به توافق برای تبادل اسرا در حال انجام است و قطر می‌گوید که مذاکرات پیشرفت داشته است.

این گزارش مدعی است حماس که از روز چهارشنبه تماس‌ها را قطع کرده بود دوباره تماس‌ها برای میانجیگری درخصوص مبادله اسرا را از سر گرفته است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد