اونس طلا2360.14
مظنه14,596,000
18 گرم3,369,400
ارزش سکه32,884,788
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,000,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

سخنگوی ارتش یمن: عملیات دریایی علیه اسرائیل انجام دادیم

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با اعلام عملیات دریایی علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد بار دیگر به تمام کشتی‌های وابسته به دشمن اسرائیلی یا کشتی‌هایی که با این رژیم ارتباط و همکاری دارند، هشدار می‌دهیم که هدف مشروع نیرو‌های مسلح یمن خواهند بود.

به گزارش سایت طلا،یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن لحظاتی پیش در سخنانی گفت در راستای اجرای رهنمود‌های رهبر انقلاب یمن، نیروی دریایی یمن اقدام به انجام عملیات نظامی در دریای سرخ کردند که یکی از دستاورد‌های آن، توقیف یک کشتی اسرائیلی بود.

وی افزود نیرو‌های ما این کشتی اسرائیلی را به سواحل یمن هدایت کردند.

یحیی سریع گفت ما با سرنشینان کشتی اسرائیلی بر اساس آموزه‌های دین اسلام رفتار می‌کنیم.

این سخنگو تاکید کرد بار دیگر به تمام کشتی‌های وابسته به دشمن اسرائیلی یا کشتی‌هایی که با این رژیم ارتباط و همکاری دارند، هشدار می‌دهیم که هدف مشروع نیرو‌های مسلح یمن خواهند بود.

یحیی سریع گفت به تمام کشور‌هایی که اتباعشان در دریای سرخ فعالیت می‌کنند، هشدار می‌دهیم از هر گونه فعالیت یا همکاری با کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های متعلق به این رژیم اجتناب کنند.

این سخنگو گفت ما تاکید می‌کنیم آن طرفی که امنیت و ثبات منطقه و گذرگاه‌های بین المللی را تهدید می‌کند، رژیم صهیونیستی است.

یحیی سریع خاطر نشان کرد جامعه بین المللی اگر به امنیت و ثبات منطقه و عدم گسترش نزاع علاقه‌مند است، باید تجاوزات اسرائیل به غزه را متوقف کند.

وی خاطر نشان کرد عملیات نیرو‌های مسلح یمن فقط کشتی‌های رژیم اسرائیل و کشتی‌هایی که متعلق به این رژیم است، را هدف قرار می‌دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد