اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درخواست فوری عربستان از اتحادیه اروپا

وزیر خارجه سعودی در دیدار «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر مخالفت دوباره عربستان با تداوم تنش نظامی و اقدامات اسرائیل علیه غیرنظامیان تاکید کرد.

به گزارش سایت طلا، وزیر خارجه سعودی در دیدار «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر مخالفت دوباره عربستان با تداوم تنش نظامی و اقدامات اسرائیل علیه غیرنظامیان تاکید کرد.

«فیصل بن فرحان» امروز در دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه اجلاس سالانه امنیتی منامه در بحرین همچنین بر اهمیت توقف تنش نظامی و کوچاندن فلسطینی ها از نوار غزه تاکید کرد.

وزیر خارجه سعودی همچنین با تاکید بر اهمیت تامین گذرگاه های بشردوستانه فوری برای کمک به کودکان و زنان و غیرنظامیان در غزه، از جامعه بین المللی خواست تا جلوی همه موارد نقض آشکار قانون بشردوستانه بین المللی علیه غیرنظامیان در این منطقه را از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیل بگیرد.

این دیدارها در منامه در حالی صورت می گیرد که بیمارستان الشفا در غزه تخلیه شد و تنها ۱۲۶ بیمار در آن باقی ماندند که توان حرکت ندارند.

رییس بیمارستان‌های غزه ساعاتی پیش از احتمال شهادت ده‌ها مجروح در مسیر، بعد از مجبور شدن به تخلیه بیمارستان الشفا خبر داد و افزود: ۶ نفر از بیماران دیالیزی و ۲۲ نفر از بیماران بخش مراقبت‌های ویژه شهید شدند.

وی تاکید کرد که بعد از انتقال نوزادان نارس به بیمارستان‌های دیگر، هر دو نوزاد را باید در یک دستگاه انکوباتور قرار دهیم.

رئیس بیمارستان‌های غزه همچنین گفت ساعاتی پیش صدها نفر با پای پیاده بیمارستان الشفاء را ترک کردند.

پیشتر شبکه الجزیره به نقل از منابع خود اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی دستور داده است که بیمارستان الشفا در غزه طی یک ساعت آینده باید تخلیه شود.

جنبش حماس نیز در پی ضرب الاجل یکساعته رژیم صهیونیستی برای تخلیه بیمارستان الشفاء شهر غزه اعلام کرد که تهدید و وادار کردن مدیریت این بیمارستان برای تخلیه بیماران، زخمی ها، آوارگان و پزشکان، تروریسم و سادیسمی صهیونیستی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد