اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وضعیت آب و هوای کشور در 24 ساعت آینده/ ورود موج جدیدی از بارش‌ها

امروز پنجشنبه ۲۵ آبان در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد همچنین آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

به گزارش سایت طلا ، امروز (پنجشنبه) در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور همچنین استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، جنوب اصفهان و غرب استان‌های یزد و کرمان، همین‌طور استان هرمزگان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

در ارتفاعات شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، رگبارهای پراکنده انتظار می‌رود.

تمرکز و شدت بارش‌ها در استان خوزستان، بوشهر، غرب فارس و جزایر شمالی خلیج فارس خواهد بود که در همین رابطه هشدار هواشناسی سطح نارنجی منتشر شده است؛ به‌ویژه اینکه امروز آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

فردا جمعه ۲۶ آبان، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز این شرایط را خواهند داشت و آب‌های دریای خزر هم در روزهای جمعه و شنبه مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط باعث محدودیت‌هایی در انجام فعالیت‌های دریایی سبب خواهد شد زیرا افزایش ارتفاع موج در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه در استان‌های هرمزگان، جنوب فارس و بوشهر بارش رخ می‌دهد و علاوه بر این، در مناطق نوار شمالی کشور، از جمله شمال غرب استان‌های ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی و کرمانشاه بارش باران پیش‌بینی می‌شود و این مناطق کاهش نسبی دما را نیز تجربه خواهند کرد.

در تهران امروز آسمان قسمتی ابری و غبارآلود، به تدریج با وزش باد خواهد بود و در ساعت‌های بعدازظهر گاهی وزش باد شدید خواهد شد.

بیشینه دمای امروز تهران، ۲۱ و کمینه دما فردا ۱۱ درجه بالای صفر خواهد شد.

اصغری، کارشناس هواشناسی گفت: امروز همچنان هوای تهران، البرز و مرکزی آلوده است و طبق پیش بینی‌ها از ساعات بعد از ظهر وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: بارش‌ها در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و هرمزگان در حد هشدار نارنجی ادامه دارد.

اصغری گفت: موج جدید بارش‌ها از فردا از سمت شمال‌غرب کشور نفوذ خواهد کرد؛ آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، زنجان، اردبیل و سواحل دریای خزر فردا بارندگی‌های خوبی را شاهد خواهند بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد