اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تمیز کردن باور نکردنی سنگهای قیمتی و جواهرات + فیلم

گاهی اوقات با روشهای تمیز کردن سنتی ، خلاص شدن از شر ذرات آلوده روی جواهرات خود دشوار است. اینجاست که لازم است از یک تمیز کننده اولتراسونیک که با امواج فراصوت خاک جواهرات شما را بشکند ، استفاده کنید.

گاهی اوقات با روشهای تمیز کردن سنتی ، خلاص شدن از شر ذرات آلوده روی جواهرات خود دشوار است. اینجاست که لازم است از یک تمیز کننده اولتراسونیک که با امواج فراصوت خاک جواهرات شما را بشکند ، استفاده کنید. با این حال ، تمیز کننده های اولتراسونیک احتیاط زیادی را با خود همراه دارند زیرا هر نوع سنگ قیمتی و یا هر نوع فلز بکار رفته در جواهرات را نمی توان با خیال راحت در آنها تمیز کرد.

یک روش موثر برای پاکسازی جواهرات استفاده از دستگاه‌های تولیدکننده امواج اولتراسونیک است. برای این کار دستگاه از آب یا مایع مخصوص پر می‌شود، سپس جواهر را داخل آن غوطه‌ور می‌کنند تا اجرام و کثیفی‌ها از سطح آن پاک شود. این امواج صوتی دارای فرکانس بالا، حباب‌های میکروسکوپی تولید می‌کنند که موجب جدا شدن آلودگی‌ها از سطح جواهر می‌شود.

فرآیند تمیز کردن التراسونیک یک نوآوری علمی است که در حدود سال 1970 مورد استفاده قرار گرفت. این فرآیند به طور صنعتی برای تمیز کردن قطعات پیچیده کوچک و تسریع روند پردازش سطوح آلوده مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه از تمیزکننده های اولتراسونیک برای تمیز کردن انواع اشیا مانند جواهرات ، ساعت ، سکه ، لنزهای نوری ، نمونه های علمی ، ابزار پزشکی ، صفحات گرامافون ، آلات موسیقی ، کرکره پنجره ، تجهیزات الکترونیکی و قطعات ماشین های صنعتی استفاده می شود. در فرآیند تمیز کردن با اولتراسونیک با استفاده گسیل ارتعاش و امواج صوتی با فرکانس بالا به محلول، به طور معمول 40 کیلوهرتز ، برای تراکم مایع با استفاده از ایجاد امواج فشاری و در نهایت پدیده کَویتاسیون (حفره زایی) مولکول های محلول جهت از بین بردن ذرات آلوده عمل می کند.

کدام سنگهای قیمتی را میتوان با اولتراسونیک تمیز کرد؟

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد