اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی متفاوت درباره قیمت سکه

تکنیکال کارها می‌گویند در شرایط کنونی سکه امامی مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پس از آن مقاومت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. از سوی دیگر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه‌بازان مهم است که اگر شکسته شود احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

به گزارش سایت طلا،بازار جهانی طلا در دو روز گذشته شاهد افزایش قیمت اونس طلا بوده است. در حالی که چند روز قبل قیمت اونس طلا تا مرز ۱۹۳۶ دلار پایین آمده بود، از روز سه‌شنبه سرعت صعود قیمت طلا شتاب گرفت. دیروز قیمت این فلز زردرنگ تا 1974 دلار رشد کرد اما در نهایت بر روی با ۱۹۶۳ دلار قرار گرفت. در همین راستا، رشد ارزش انس طلا در روز چهارشنبه موجب تقویت سکه و طلا شد. بازار سکه امامی با اهرم افزایش اونس رشد کرد و به کاهش دلار بی‌تفاوت ماند.

قیمت سکه امامی که روز قبل با ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شده بود امروز وارد کانال ۲۹ میلیون تومان شد و تا ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالا رفت؛ اما ظهر دیروز در حدود ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید. البته در واپسین ساعات معاملات نقدی قیمت هر قطعه سکه امانی در مرز 29 میلیون تومان معامله شد. در پشت‌خط چهارشنبه شب هم کتر کسی تمایل به خرید و فروش سکه داشت و فلز گران بهای داهلی نسبت به روز چهارشنبه رنج شد.

همچنین در حال حاضر طلای آب‌شده در محدوده ۱۰ میلیون و ۴۶۰ هزارتومان تا ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان گرفتار شده‌است و بسته به آنکه از کدام طرف خارج شود می‌تواند در همان جهت حرکت کند.

این رشد قیمت درحالی است که در دو روز اخیر دوباره خبر آزادسازی پول‌های بلوکه ایران در عراق در بازار ارز و سکه داغ شده است. طبق ادعای پایگاه خبری واشنگتن‌فری‌بیکن آمریکا اعلام کرده است که با دسترسی ایران به ۱۰ میلیارد دلار از منابع مالی خود در عراق و انتقال منابع به عمان و اروپا موافقت می‌کند.

بر اساس این گزارش دولت بایدن به عراق اجازه می‌دهد تا پول برق صادراتی ایران را به حساب‌های بانکی متعلق به ایران در اروپا و عمان منتقل کند. همچنین برخی از رسانه‌ها هم‌زمان با سفر حسین امیر عبداللهیان به ژنو مدعی بودند که مذاکرات مستقیم ایران و آمریکا آغاز شده است. ادعایی که از سوی شبکه المیادین تکذیب شد. این رسانه اعلام کرده که گزارش‌های منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر انجام مذاکرات مستقیم میان طرف‌های ایرانی و آمریکایی در ژنو صحت ندارد.

تکنیکال کارها می‌گویند در شرایط کنونی سکه امامی مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پس از آن مقاومت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را پیش‌روی خود دارد. از سوی دیگر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه‌بازان مهم است که اگر شکسته شود احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد