اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی قیمت سکه سخت شد!

عده‌ای از سکه‌بازان می‌گفتند تکذیب‌ها و ادعاها در بررسی اخبار جنگ حماس و اسرائیل، پیش‌بینی آینده دلار و سکه را سخت کرده است و به همین دلیل سکه‌بازان تصمیم گرفته‌اند اقدامی نکنند.

به گزارش سایت طلا،قیمت اونس طلا، دوشنبه شب در اوج خودش به ۱۹۴۸ دلار رسید؛ اما در زمان نگارش این گزارش بر روی حمایت ۱۹۴۵ در حال معامله است.

همچنین قیمت سکه امامی روز گذشته تا سطح ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پایین آمد؛ اما در ادامه معاملات بر روی ۲۹ میلیون ۵۰ هزار تومان قرار گرفت که در مقایسه با روز یکشنبه ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت را نشان می‌داد.

البته در ساعات پایانی معاملات نقدی روز دوشنبه، دوباره با مختصری کاهش در حدود ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد که در مقایسه با روز یکشنبه ثابت بود. عده‌ای از سکه‌بازان می‌گفتند تکذیب‌ها و ادعاها در بررسی اخبار جنگ حماس و اسرائیل، پیش‌بینی آینده دلار و سکه را سخت کرده است و به همین دلیل سکه بازان تصمیم گرفته‌اند اقدامی نکنند.

همچنین قیمت طلا آب‌شده روند نزولی به خود گرفته و در کانال ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی جا خوش کرده‌است. در صورتی که طلای آب‌شده محدوده حمایتی ۱۰ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان را از دست بدهد حمایت مهم کانال ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی را در پشت سر خود دارد.

در شرایط کنونی فنی‌کارها می‌گویند که سکه امامی در بازار امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان، مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پس از آن مقاومت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. از سوی دیگر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه‌بازان مهم است که اگر شکسته شود احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود. البته برخی از معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که در روز جاری سکه بین خاکریز ۲۸ و ۲۹ میلیون تومان نوسان خواهد کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد