اونس طلا2332.71
مظنه14,386,000
18 گرم3,321,000
ارزش سکه32,411,658
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

مجری هتاک به حسن روحانی ممنوع‌الکار شد+ فیلم

مجری شبکه سه، که سابقا در آنتن زنده داماد حسن روحانی را مورد انتقاد قرار داده بود، این بار حسن روحانی را زیر سوال برد و به او حمله کرد که این مجری تا اطلاع ثانوی ممنوع الکار شد.

مجری شبکه سه، که سابقا در آنتن زنده داماد حسن روحانی را مورد انتقاد قرار داده بود، این بار حسن روحانی را زیر سوال برد و به او حمله کرد که این مجری تا اطلاع ثانوی ممنوع الکار شد.

در اقدامی عجیب و کم‌سابقه از سوی صداوسیما، مجری که روز گذشته روی آنتن زنده شبکه سه به حسن روحانی، رئیس جمهور سابق اهانت کرده بود، ممنوع الفعالیت شد.

مجری شبکه سه، که سابقا در آنتن زنده داماد حسن روحانی را مورد انتقاد قرار داده بود، این بار حسن روحانی را زیر سوال برد و به او حمله کرد.

گفتنی است که در یک برنامه تلویزیونی مجری صداوسیما درباره ثبت نام روحانی در انتخابات مجلس خبرگان با بیان توهین از شورای نگهبان خواست او را رد صلاحیت کنند.

در همین رابطه کانال تلگرامی «چندثانیه» خبر داد که مجری صداوسیما که به حسن روحانی نامزد انتخابات خبرگان رهبری اهانت کرده بود، تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت شد.

واکنش به توهین صداوسیما در آنتن زنده به روحانی

علی ربیعی سخنگوی دولت دوازدهم در واکنش به توهین به روحانی در صداوسیما در توییتر نوشت که برادرانه می‌گویم با این روش‌ها خیر و مصلحتی برای ایران عزیز نیست.

وی در این باره نوشت: امروز در اقدامی غیرقابل انتظار، رسانه‌ دولت و همچنین سیمای ملی خیلی صریح، واضح و بی‌پروا رفتاری ناپسند، غیرحرفه‌ای و غیرملی درباره تعیین صلاحیت‌ها به ویژه در مورد رییس‌جمهور سابق بروز دادند.

ظاهراً نه تنها صدای جامعه شنیده نشده، بلکه همچنان تندتر از پیش با بی‌توجهی به شرایط و آینده ایران، در جهت تامین امیال تعیین شده به پیش می‌تازند. برادرانه می‌گویم با این روش‌ها خیر و مصلحتی برای ایران عزیز نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد