اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گالانت: جدول زمانی برای جنگ غزه نداریم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی گفت که این رژیم جدول زمانی برای جنگ نداشته و تا بازگرداندن اُسرا به جنگ ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت طلا،«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی گفت که این رژیم جدول زمانی برای جنگ نداشته و تا بازگرداندن اُسرا به جنگ ادامه خواهد داد.

وی که در جمع خانواده‌های اُسرای صهیونیست در غزه صحبت می‌کرد، افزود: «به بازگرداندن عزیزانتان چه از طریق عملیات نظامی یا از طریق توافق پایبند هستیم».

حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه که از یک ماه قبل آغاز شده است تاکنون به شهادت بیش از ۱۱ هزار نفر و زخمی شدن بیش از ۲۷ هزار نفر منجر شده است. از میان این شهدا، بیش از چهار هزار و 500 نفر کودک، سه هزار و ۲۷ نفر زن، و ۶۷۸ نفر هم سالمند هستند.

پیشتر شبکه 13 رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که مذاکرات پیشرفته‌ای میان حماس و این رژیم درباره توافق تبادل اُسرا در تعداد زیاد به استثنای نظامیان صهیونیست در حال انجام است.

در این گزارش آمده است: «بر اساس این توافق، رژیم صهیونیستی اُسرای فلسطینی را آزاد کرده و با ورود سوخت به غزه موافقت خواهد کرد».

بمباران بی وقفه منطقه غزه در حالی است که حملات به بیمارستان‌ها کشیده شده و به خصوص بیمارستان الشفاء بزرگترین بیمارستان غزه در محاصره قرار گرفته است و هیچ فردی امکان خروج از آن را ندارد.

شرایط غزه به حدی بغرنج است که به گفته کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، غزه بزرگترین فاجعه بشری تاریخ معاصر است.

پایان پیام/

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد