اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

نکات مهمی که قبل از خرید شیبا باید بدانید!

Shiba Inu یکی از رمزارز‌های معروف و پرطرفدار در دنیای کریپتوکارنسی است که محبوبیت زیادی بین برخی از معامله‌گر‌ها دارد.

Shiba Inu یکی از رمزارز‌های معروف و پرطرفدار در دنیای کریپتوکارنسی است که محبوبیت زیادی بین برخی از معامله‌گر‌ها دارد. سال 2021 برای این توکن سال بسیار خوبی بود و پیشرفت‌های زیادی نیز برایش رقم خورد؛ ازهمین‌رو انتظار می‌رود که در سال‌های آینده نیز روند صعودی خوبی را با اقدامات مختلف تیم توسعه‌دهنده‌اش داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به ‌راه‌اندازی بلاک‌چین Shibarium و ... اشاره کرد. اما نکته‌های مهمی قبل از خرید شیبا وجود دارد که حتماً باید به آن‌ها توجه داشته باشید؛ آیا می‌دانید که این نکته‌ها چه هستند؟

نکات مهم قبل از خرید شیبا

در ادامه مهمترین نکته‌ها قبل از خرید Shiba Inu را می‌گوییم که به شما کمک می‌کنند در معامله این رمزارز، سود‌های قابل توجه‌ای به‌دست بیاورید:

بالا رفتن قیمت های این ارز وابسته به تبلیغات است

یکی از مهمترین نکته‌هایی که قبل از خرید شیبا باید در نظر بگیرید، رشد آن به‌واسطه تبلیغات است. درواقع این توکن به‌واسطه تبلیغات رشد کرد و ازاین‌طریق توانست نظر سرمایه‌گذار‌ها و معامله‌گر‌ها را به خود جلب کند. به‌همین‌دلیل متکی‌بودن قیمت آن به تبلیغات را نمی‌توان در معاملات آینده نادیده گرفت. قاعدتاً معامله روی یک ارز دیجیتال که صرفاً به‌دلیل تبلیغات رشد کرده، به‌هیچ‌عنوان استراتژی مناسبی نخواهد بود. درواقع اینکه برای بالا یا پایین رفتن قیمت دارایی‌هایتان، منتظر توییت ایلان‌ماسک باشید، منطقی نیست. اتفاقات اخیر نشان می‌دهند که این ارز هر چند توانست رشد زیادی کند، اما ناگهان تا 62 درصد، کاهش قیمت پیدا کرد. بنابراین خرید Shiba Inu صرفاً به‌دلیل غلبه گاو‌ها بر بازار عقلانی نیست و باید به‌خوبی اقدام به تحلیل شیبا کنید. این نکته را نیز باید در خرید شیبا در نظر داشته باشید که این توکن ناپایدار است و از مزیت‌های رقابتی بالایی نزد دیگر ارز‌های بازار برخوردار نیست، بنابراین می‌توان گفت که اغلب سرمایه‌گذاری‌ها در آن صرفاً براساس حدس و گمان انجام می‌شوند.

قبل از خرید شیبا حتماً سری به وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ بزنید و داده‌های آن را بررسی کنید. هم‌اکنون و در زمان نگارش این مقاله، Shiba Inu در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ در جایگاه 19 قرار دارد. این جایگاه ارزش این دارایی دیجیتالی را بالا می‌برد. در این وب‌سایت اطلاعات مهم دیگری درباره شیبا به‌دست خواهید آورد؛ مثلاً 65 درصد از تمام دارایی‌های Shiba Inu فقط در 10 آدرس نگهداری می‌شوند؛ بنابراین اگر فقط چند تن از صاحبان آن‌ها تصمیم به فروش این دارایی بگیرند، قیمت شیبا به‌طرز چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد. این نکته را نیز نباید از قلم انداخت که ازجمله مهمترین ویژگی‌های ارز‌های دیجیتالی، غیرمتمرکز بودن آن‌هاست که متأسفانه این در مورد Shiba Inu به‌طور واضح وجود ندارد.

نداشتن قدرت رقابتی

اگر قصد خرید و تحلیل Shiba Inu را دارید، این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که این دارایی دیجیتالی مزیت رقابتی ندارد. درواقع این توکن بر بستر اتریوم راه‌اندازی شد و هر چند با کل اکوسیستم اتریوم سازگاری دارد و با بسیاری از برنامه‌های dApps نیز سازگار است، اما باید بدانید که راه‌اندازی توکن جدید ERC – 20 کار سختی نیست و باعث تمایز Shiba Inu با دیگر دارایی‌های دیجیتالی نمی‌شود. با یک بررسی ساده به‌راحتی می‌توان متوجه شد که Shiba Inu نسبت به بسیاری از توسعه‌دهنده‌های شبکه که قصد راه‌اندازی پروژه‌های قوی و جالبی را دارند، عقب‌تر است. ازاین‌رو، بسیاری از کارشناسان بازار به این موضوع معتقدند که این ارز دیجیتال، آینده‌ای ندارد.

کاربرد‌های Shiba Inu

هر چند توسعه‌دهنده‌های Shiba Inu کار‌های زیادی برای ارتقا آن انجام داده‌اند که ازجمله آن‌ها می‌توان به راه‌اندازی بلاک‌چین 2 لایه Shibarium یا راه‌اندازی Shiberse در دنیای متاورس اشاره کرد، اما در نقطه مقابل، ابتکار‌های جدید دیگری مانند Axie Infinity وجود دارند که نویدی برای کاربرد‌های بیشتر نیز در آینده می‌دهند. بنابراین با بررسی این موضوع می‌توان متوجه شد که خرید شیبا هر چند در گذشته سودآور بود، اما در آینده می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

انتخاب صرافی مناسب

در خرید شیبا، علاوه‌بر توجه به نکته‌های فاندامنتالی درباره این رمزارز، باید به‌برخی نکته‌ها و اصول کلی نیز توجه داشته باشید که یکی از آن‌ها انتخاب صرافی مناسب است. صرافی‌ها، کارمزد‌های مختلفی را برای ارائه خدمات در نظر می‌گیرند؛ بنابراین شما باید به‌سراغ مراکزی بروید که کمترین میزان کارمزد را دریافت خواهند کرد تا با خرید Shiba Inu از آن‌ها سود کنید. قیمت شیبا را عوامل مختلفی تعیین می‌کنند که ازجمله آن‌ها می‌توان به‌کارمزد‌های صرافی‌ها اشاره کرد. مثلاً یک صرافی 1 درصد و صرافی دیگر 2 درصد کارمزد دریافت می‌کند. درچنین‌حالتی اگر به‌سراغ صرافی دوم بروید، قاعدتاً باید هزینه بیشتری را بپردازید که موجب زیان در معامله‌تان می‌شود.

بررسی تحلیل Shiba Inu توسط کارشناس ها

تحلیل کارشناسان را در خرید Shiba Inu مدنظر قرار دهید؛ درواقع شما باید وب‌سایت‌ها و مقاله‌های مختلف را بررسی کنید و در آن‌ها پیش‌بینی‌های انجام‌شده درباره قیمت این ارز دیجیتال را بخوانید. با این بررسی‌ها متوجه خواهید شد که بزرگان بازار و کسانی که مهارت زیادی در تحلیل دارند، درباره این توکن چه می‌گویند. شما باید قبل از خرید، با کارشناسان مشورت نیز داشته باشید و سؤالات خود را از آن‌ها بپرسید تا با اطمینان بیشتری خرید کنید.

خرید شیبا، درست یا غلط؟

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب دادیم، اکنون این شما هستید که تصمیم می‌گیرید این ارز دیجیتال را بخرید یا نه؛ شما باید علاوه‌بر نکته‌های فاندامنتالی که در آن مطلب گفتیم، به نکته‌ها و اخبار مراجع رسمی و معتبر نیز توجه داشته باشید و آن‌ها را در تحلیل‌هایتان مدنظر قرار دهید. بررسی تکنیکالی این ارز نیز بیشتر کمکتان می‌کند تا برای خرید یا عدم خرید این توکن مطمئنتر شوید.

جمع‌بندی

در این مطلب به‌طور کامل درباره نکته‌های مهم قبل از خرید شیبا صحبت کردیم. به این موضوع توجه داشته باشید که تمام نکته‌های مطرح‌شده در این مطلب، صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارند و به‌ هیچ‌ عنوان پیشنهاد به خرید یا فروش نیستند. شما باید با بررسی‌هایی که خودتان انجام می‌دهید، به این نتیجه برسید که آیا خرید این دارایی می‌تواند موجب سودآوری‌تان شود یا خیر. اما درصورتی‌که تمایل به خرید یا فروش شیبا دارید، می‌توانید از خدمات سایت والکس استفاده کنید. این وب‌سایت با میزان کارمزد بسیار کم، فرآیند خرید ارز دیجیتال شیبا را برایتان راحت خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد