اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت سکه امروز به کدام سو خواهد رفت؟

قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته ۵۰ هزار تومان ارزان شد و بر روی ۲۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان قرار گرفت. در شرایط کنونی برخی از معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که در روز جاری سکه نوسان بین خاکریز ۲۸ و ۲۹ میلیون تومان نوسان خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا،بازار سکه در اولین روز هفته شاهد پینگ پونگ قیمتی سکه امامی بین کانال ۲۸ میلیون تومان و ۲۹ میلیون تومان بود.

فلز زرد رنگ داخلی که در روزهای پایانی هفته قبل با ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بسته شده بود، روز شنبه با شوک کاهش قیمت طلا برای مدتی خاکریز ۲۹ میلیون تومان را از دست داد اما در ادامه معاملات با نوسان افزایشی قیمت دلار، سکه کانال یاد شده را پس گرفت اما در مقایسه با روز پنجشنبه گذشته ۵۰ هزار تومان ارزان شده بود.

طلای آب‌شده هم مثل سکه بود و نوسان خاصی نداشت و در حوالی 10 میلیون و 500 هزار تومان در معامله‌ است. در مجموع امروز شاهد بازار رنجی بودیم که نوسان رفت و برگشتی داشت. معامله‌گران می‌گویند حمایت‌ و مقاومت‌ها به هم نزدیک شدند و این نتیجه رنج زدن بازار در یک ناحیه خاص است، در واقع از نگاه آن‌ها بازار در این نواحی دچار فشردگی زیادی شده است.

در حال حاضر طلای آب شده حمایت خط کیوجنسن در محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را از دست داده و در کانال ده میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی جای گرفته است.

محدوده ده میلیون و ۲۵۰ هزار تومان که با سقف ابر کومو همپوشانی دارد حمایت طلای آب‌شده در صورت ادامه روند نزولی است، محدوده ده میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز مقاومت طلای آب شده است.

در شرایط کنونی فنی‌کارها می‌گویند که سکه امامی در بازار امروز، مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پس از آن مقاومت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. از سوی دیگر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه‌بازان مهم است که اگر شکسته شود احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد