اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت رانا پلاس جدید در بازار مشخص شد

قیمت رانا پلاس جدید پس از تحویل به مشتریان در بازار مشخص شد. در ادامه جزئیات قیمت‌گذاری رانا پلاس ارتقا پیدا کرده در بازار را بررسی می‌کنیم.

به گزارش سایت طلا، قیمت رانا پلاس جدید پس از تحویل به مشتریان در بازار مشخص شد. در ادامه جزئیات قیمت‌گذاری رانا پلاس ارتقا پیدا کرده در بازار را بررسی می‌کنیم.

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی طرح تحویل رانا پلاس ارتقا پیدا کرده را به مشتریان آغاز کرده و اکنون دلالان و فروشندگان قیمت این سدان اقتصادی ایران خودرو را در بازار تعیین کردند.

تعیین قیمت رانا پلاس جدید در بازار

بررسی‌ها حاکی از آن است پس از آغاز تحویل رانا پلاس جدید به مشتریان، دلالان و فروشندگان برای این سدان اقتصادی قیمت ۴۹۰ تا ۵۰۵ میلیون تومان را در بازار اعلام کردند. همچنین برخی برای آن قیمت ۵۱۵ میلیون تومان را در نظر گرفتند که البته مشتریان برای این خودرو چنین مبلغی را در بازار پرداخت نمی‌کنند.

گفتنی است رانا پلاس ارتقا پیدا کرده از یک موتور TU5 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال از پیشرانه به چرخ‌ها را برعهده دارد. در واقع این خودرو از لحاظ فنی نسبت به رانا پلاس TU5 تغییری پیدا نکرده است.

علاوه بر بخش فنی، در بخش ظاهری نیز تفاوتی با نسخه‌های قبلی مشاهده نمی‌شود. این خودرو از رینگ‌های فولادی با قالپاق بهره می‌برد. البته رانا پلاس جدید به امکانات جدیدی چون سامانه پایش فشار باد تایرها، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و سامانه کنترل پایداری الکتریکی مجهز شده است.

از سایر امکانات این خودرو می‌توان به سنسور پارک عقب، صندلی‌های عقب تاشو، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تهویه دستی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کروز کنترل، فرمان هیدرولیک، چراغ روشنایی روز، پوزیشن لامپ، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، تریم داخلی پارچه و دو کیسه هوا اشاره کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد