اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

المیادین: پایگاه رمیلان آمریکا در سوریه هدف حمله قرار گرفت

منابع سوری از حمله به پایگاه رمیلان آمریکا در عمق خاک سوریه و شنیده شدن صدای انفجار در این پایگاه خبر دادند.

به گزارش سایت طلا،منابع سوریه ظهر امروز (شنبه-20 آبان) از شنیده شدن صدای چندین انفجار در پایگاه آمریکا در روستای «رمیلان» در استان الحسکه سوریه خبر دادند.

به نوشته المیادین، پایگاه آمریکا در روستای رمیلان هدف قرار گرفته شده است. روز گذشته نیز نیروهای مقاومت عراق از حمله موفقیت‌آمیز پهپادی به پایگاه التنف آمریکا در مثلث مرزی سوریه با عراق و اردن خبر دادند.

پیش از آن نیز مقاومت عراق از سه حمله به پایگاه عین الاسد با سلاح‌های مختلف خبر داد و اعلام کرد که پایگاه آمریکایی «حریر» در استان اربیل را نیز با دو پهپاد هدف قرار داده است.


پایگاه رمیلان امریکا در شمال شرق سوریه

در پی این حملات، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده که از تاریخ ۱۷ اکتبر به این سو، ۵۶ نظامی این کشور در حدود ۴۶ حمله علیه مواضع ارتش آمریکا در غرب آسیا زخمی شده‌اند.

عملیات مقاومت عراق علیه نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق همزمان با نبرد طوفان الاقصی ادامه دارد. ابوعلاء الولایی، دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا در عراق گفته است که عملیات مقاومت جز با توقف حملات اسرائیل به نوار غزه متوقف نخواهد شد.

حملات مقاومت، اشغالگران آمریکایی را مجبور کرده تا دو سوم پرسنل نظامی و «غیرنظامی» خود در عراق را علاوه بر خروج سفیر و کارکنان اصلی، تنها ظرف یک هفته از این کشور خارج کنند.

پایان پیام/

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد