اونس طلا2414.89
مظنه14,346,000
18 گرم3,311,700
ارزش سکه32,321,538
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

پیش‌بینی وضعیت هوا تا روز سه شنبه؛ بارش شدید باران در این استان ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، گاهی رعد و برق در شمال کشور و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت تا سه‌شنبه (۲۳ آبان‌ماه) خبرداد.

به گزارش سایت طلا، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، گاهی رعد و برق در شمال کشور و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت تا سه‌شنبه (۲۳ آبان‌ماه) خبرداد.

صادق ضیاییان افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۰ آبان‌ماه) در استان‌های گیلان، مازندران و غرب گلستان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: تا روز سه شنبه (۲۳ آبان‌ماه) در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است و با توجه به سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی انتظار می‌رود.

ضیاییان افزود: بعد از ظهر چهارشنبه (۲۴ آبان‌ماه) در نوار غربی کشور بارش پراکنده همراه با کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی دو روز آینده در برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور افزایش سرعت باد، گاهی همراه با گردوخاک دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان امروز و فردا دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا ( ۲۱ آبان ‌ماه) صاف، در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه( ۲۲ آبان‌ماه) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ آبان‌ ماه) بندرعباس با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱- و ۱ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد