اونس طلا2328.73
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

قیمت سکه امروز تغییر کانال می دهد ؟

تکنیکال‌کارها می‌گویند که سکه امامی در بازار امروز چهارشنبه ۱۷ آبان، مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰هزار تومان و پس از آن مقاومت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد.از سوی دیگر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰هزار تومان برای سکه‌بازان مهم است که اگر شکسته شود احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

به گزارش سایت طلا، بازار جهانی طلا روز سه شنبه شاهد ریزش قیمت اونس طلا بود. فلز گران‌بهای جهانی در روز مذکور تا سطح ۱۹۶۴ دلار پایین آمد اما صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آبان در حدود ۱۹۶۸ دلار بالا رفت. البته لازم به ذکر است که در ابتدای هفته جاری قیمت طلای جهانی در حدود ۱۹۸۰ دلار بسته شده بود.

فعالان اقتصادی می‌گویند در حال حاضر مرز حمایتی ۱۹۶۵ دلار برای طلا از اهمیت بسزایی برخورد است و در صورتی که از دست برود فشار فروش در بازار بیشتر خواهد شد. با این حال اگر طلا بالای محدوده فعلی خود ماندگار شود احتمال رسیدن آن به ۱۹۸۰ دلار وجود دارد.

برخی از فعالان اقتصادی باور دارند در شرایط کنونی مهم‌ترین عاملی که می‌تواند نوسانات بازار طلا را تغییر دهد، سخنرانی پاول است. همچنین حراج‌های خزانه‌داری طی دو روز آینده موردتوجه معامله‌گران است؛ بنابراین به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران اکنون منتظر خواهند ماند تا ببینند که پاول که قرار است در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه سخنرانی کند چه موضعی را پیش خواهد گرفت.

بازار سکه هم روز گذشته با شوک کاهش قیمت طلا شاهد کاهش قیمت سکه امامی بود. این فلز گران‌بهای داخلی عصر روز دوشنبه با ۲۹ میلیون ۲۵۰ هزار تومان تا ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید. معامله‌گران می‌گفتند اگر سکه امامی حمایت مهم ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست دهد ممکن است فشار فروش در بازار بیشتر شود و سکه تا کف کانال ۲۹ میلیون تومان عقب‌نشینی کند. این اتفاق در بازار دیروز به وقوع پیوست و بنا بر ادعای معامله‌گران سکه امامی مرز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست داد و تا کف کانال ۲۹ میلیون پایین آمد. البته برخی هم مدعی بودند که سکه حتی اندکی پایین‌تر از ۲۹ میلیون تومان هم معامله شده است.

تکنیکال‌کارها می گویند که سکه امامی در بازار امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ، مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰هزار تومان و پس از آن مقاومت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. از سوی دیگر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰هزار تومان برای سکه‌بازان مهم است که اگر شکسته شود احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد