اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 گوشی برتر جهان در ماه گذشته انتخاب شد+ اسامی

در فهرست برترین‌های آزمون انتوتو در ماه اکتبر، شیائومی 14 توانست با پردازنده پرچم‌دار کوالکام تاج پادشاهی بنچمارک AnTuTu را بر سر کند.

به گزارش سایت طلا، در فهرست برترین‌های آزمون انتوتو در ماه اکتبر، شیائومی 14 توانست با پردازنده پرچم‌دار کوالکام تاج پادشاهی بنچمارک AnTuTu را بر سر کند.

رقابت در صنعت گوشی‌های هوشمند اندرویدی به اوج خود رسیده و شرکت‌ها از هیچ تلاشی برای دستیابی به عملکرد برتر دریغ نمی‌کنند. اکنون نتایج آخرین بنچمارک انتوتو در ماه اکتبر، خبر از سلطه شیائومی 14، پرچم‌دار این غول چینی می‌دهد که با کسب امتیازی فوق‌العاده، رتبه اول برترین عملکرد سخت‌افزاری را به خود اختصاص داده است. در ادامه با مرور رتبه‌بندی بنچمارک Antutu در ماه اکتبر همراه ما باشید.

برترین گوشی‌های بنچمارک انتوتو در ماه اکتبر

۱. شیائومی ۱۴ – امتیاز: ۱.۹۹۷.۴۲۷

چیپست: اسنپدراگون ۸ نسل ۳

شیائومی با معرفی سری ۱۴ که از اسنپدراگون 8 نسل 3 در قامت آخرین و قدرتمندترین تراشه کوالکام نیرو می‌گیرد، در رتبه اول بنچمارک Antutu قرار گرفته است.

۲. شیائومی ۱۴ پرو – امتیاز: ۱.۹۸۵.۰۱۴

چیپست: اسنپدراگون ۸ نسل ۳

شیائومی ۱۴ پرو نیز دقیقا پشت سر برادر کوچک‌تر خود، رتبه دوم تست انتوتو در ماه اکتبر را از آن خود کرد. این گوشی نیز از پردازنده پرچم‌دار کوالکام استفاده می‌کند.

۳. وان‌پلاس ایس ۲ پرو – امتیاز: ۱.۶۶۳.۵۰۷

چیپست: اسنپدراگون ۸ نسل ۲

با وجود سقوط به جایگاه سوم در ماه اکتبر، وان‌پلاس ایس ۲ پرو هم‌چنان رقیبی قدرتمند در میان برترین‌های دنیای اندروید است. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم ۲۴ گیگابایتی و ۱ ترابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

4. iQOO 11S – امتیاز: 1.650.842

چیپست: اسنپدراگون ۸ نسل ۲

گوشی iQOO 11S در نتایج اخیر آزمون انتوتو، قدرت خود را با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، رم 16 گیگابایتی و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی به رخ حریفان کشیده و جایگاه چهارم را به نام خود ثبت کرده است.

5. IQOO 11 Pro – امتیاز: 1.633.169

چیپست: اسنپدراگون ۸ نسل ۲

نسخه پرو iQOO 11 با مشخصاتی نظیر چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، 16 گیگابایت رم و حافظه داخلی 512 گیگابایتی بر جایگاه پنجم تست انتوتو تکیه زد.

۶. ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس – امتیاز: ۱.۶۲۴.۶۷۵

چیپست: اسنپدراگون ۸ نسل ۲

گوشی X90 پرو پلاس ویوو علاوه بر بهره‌مندی از چیپست قدرتمند کوالکام به 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 512 گیگابایتی مجهز شده و در رتبه ششم این فهرست قرار دارد.

7. ریلمی GT5 240W – امتیاز: 1.621.188

چیپست: اسنپدراگون ۸ نسل ۲

قلب تپنده گوشی هوشمند GT5 240W ریلمی، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 است که با 24 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه داخلی همراه شده است.

۸. اوپو فایند ایکس ۶ پرو – امتیاز: ۱.۵۹۱.۸۳۲

چیپست: اسنپدراگون ۸ نسل ۲

پرچم‌دار اوپو با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی موفق به کسب رتبه هشتم تست انتوتو در ماه اکتبر شده است.

9. iQOO 11X – امتیاز: 1.585.699

چیپست: اسنپدراگون ۸ نسل ۲

گوشی iQOO 11X با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگ در ماه اکتبر در میان 10 گوشی برتر فهرست انتوتو قرار گرفت.

10. iQOO Neo 8 Pro

چیپست: اسنپدراگون ۸ نسل ۲

نئو 8 پرو چهارمین نماینده شرکت iQOO در میان بهترین گوشی‌های انتوتو است که با بهره‌مندی از پردازنده 8 نسل 2، 12 گیگ رم و حافظه داخلی 256 گیگابایت رتبه دهم فهرست برترین های انتوتو را به خود اختصاص داد.

با این حال، رتبه‌بندی کنونی فهرست انتوتو احتمالا طی ماه جاری دستخوش تغییر خواهد شد، زیرا تازه‌واردانی از جمله وان پلاس 12 و iQOO 12 Pro که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برند، از پتانسیل بالایی برای تصاحب جایگاه برترین‌های حال حاضر برخوردار هستند.

در این میان، ویوو ایکس 100 نیز با تراشه دایمنسیتی 9300 عرضه خواهد شد که در تست‌ اولیه Antutu موفق به کسب امتیاز خیره‌کننده 2 میلیونی شده است. با اینکه دستگاه‌های فوق از آستانه 2 میلیون امتیاز در انتوتو نیز فراتر رفته اند، اما عملکرد آنها در فروش از اهمیت بالاتری برای سازندگان برخوردار است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد