اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت و شرایط فروش کیا سونت وارداتی در آبان ماه اعلام شد

قیمت و شرایط فروش کیا سونت وارداتی در آبان 1402 اعلام شد. شاسی بلند وارداتی Kia Sonet توسط کوشا خودرو به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش سایت طلا، قیمت و شرایط فروش کیا سونت وارداتی در آبان 1402 اعلام شد. شاسی بلند وارداتی Kia Sonet توسط کوشا خودرو به مشتریان عرضه می‌شود.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی پس از به‌روزرسانی بار دیگر در دسترس قرار گرفت و اکنون متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای خرید شاسی بلند وارداتی کیا سونت اقدام کنند.

قیمت و شرایط فروش کیا سونت وارداتی

طبق اطلاعاتی که در سامانه یکپارچه درج شده، قیمت علی‌الحساب کیا سونت ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت پایه قطعی آن نیز ۱ میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. قیمت نهایی این خودرو با احتساب هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص نظیر بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده و کرایه حمل نیز حدود ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

مشخصات فنی کیا سونت

کیا سونت با یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی توسط کوشا خودرو به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد که می‌تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT نیز قدرت تولید شده از پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 5.7 لیتر سوخت مصرف می‌کند، ظرف مدت 12.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز 170 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

امکانات رفاهی و ایمنی Kia Sonet

این شاسی بلند ساب کامپکت کره‌ای در بازار ایران به امکاناتی چون سیستم پایش فشار باد تایرها، کنترل حرکت در سربالایی، قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین عقب، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، سنسور پارک عقب، سیستم کنترل کشش و پایداری، کلاستر نیمه دیجیتال، صفحه نمایش مرکزی سیستم اطلاعات سرگرمی، سانروف، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی و دو کیسه هوای ایمنی مجهز خواهد بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد