اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حضور متفاوت کنعانی در جمع خبرنگاران + عکس

سخنگوی وزارت امور خارجه در راستای همدردی با مردم غزه و محکومیت جنایت های رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین، صبح دوشنبه در حالی در نشست مطبوعاتی خود حضور پیدا کرد که چفیه فلسطینی بر گردن خود انداخته بود .

به گزارش سایت طلا، سخنگوی وزارت خارجه گفت: آمریکا با سوءاستفاده از قدرت، مانع انجام وظیفه از سوی شورای امنیت سازمان ملل در مورد پیگیری‌های جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی شده است و شورای امنیت و صلح و امنیت بین‌المللی را به گروگان گرفته است.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست مطبوعاتی خود به تشریح آخرین وضعیت تحولات اراضی اشغالی و محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه پرداخت.

کنعانی در پاسخ به این سوال که روز گذشته وزیر امور خارجه آمریکا به عراق سفر کرده بود و امروز هم نخست‌وزیر عراق به تهران آمده است و آیا آقای السودانی حامل پیامی از سوی امریکا به ایران است ، گفت : من هنوز اطلاعی در این ارتباط ندارم.
وی با بیان این که در حال حاضر این سفر همچنان جاری است و من هنوز در جریان موضوعات گفت‌وگو و رایزنی شده ، قرار نگرفته‌ام، تصریح کرد: با توجه به اهمیت تحولات غزه ، این موضوع یکی از محورهای اصلی رایزنی در جریان این سفر بین مقامات تهران و بغداد است .
وی تاکید کرد: این که ایشان در جریان این سفر حامل پیام خاصی بوده‌اند یا نه؟ من در این لحظه اطلاعی از آن ندارم.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره سفر اخیر علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه به ژنو و رایزنی‌های انجام شده در جریان این سفر ازجمله دیدار وی با انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و گفت‌وگوهای انجام شده در مورد روند مذاکرات رفع تحریم‌ها در جریان این دیدار گفت : سفر آقای باقری به ژنو در چارچوب گفت‌وگو با مقامات اتحادیه اروپا با تمرکز بر تحولات اخیر فلسطین انجام گرفت.
وی افزود: در جریان این سفر و رایزنی‌های انجام شده بر نقش و مسئولیتی که در مورد این تحولات، متوجه اتحادیه اروپا است، صحبت شد و بر این موضوع تاکید شد که با توجه به نوع نگاهی که اتحادیه اروپا در مورد مسائل بین‌المللی و حقوق بشری دارد باید در مورد غزه نیز به مسئولیت خود عمل کند و تلاش‌های لازم را برای توقف جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه انجام دهد.
کنعانی افزود: در این دیدار و در جریان این سفر در مورد مذاکرات رفع تحریم‌ها نیز تبادل نظر و گفت‌وگو شد و ما عموما از این فرصت‌ها برای تبادل نظر در مورد این موضوعات نیز استفاده می‌کنیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد