اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سکه دوباره گران می شود؟

فنی‌ها معتقد که سکه در حال حاضر مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش‌روی خود دارد و درصورتی‌که بالای این مرز ماندگار شود، فشار خریداران دوباره به بازار سکه زیاد خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، قیمت سکه امامی در دومین روز هفته مسیر رشد را دنبال کرد و در مقایسه با روز شنبه ۱۰۰ هزار تومان بالا رفت. روز شنبه قیمت سکه در سطح ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بسته شد؛ اما عصر یکشنبه با ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید. لازم به یادآوری است که قیمت سکه در اولین روز هفته تا نزدیک مرز ۳۰ میلیون تومان پیشروی کرده بود.

فنی‌ها معتقد که سکه در حال حاضر مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و درصورتی‌که بالای این مرز ماندگار شود، فشار خریداران دوباره به بازار سکه زیاد خواهد شد و احتمال رشد تدریجی سکه تا سطح ۳۰ میلیون تومان وجود دارد. البته اگر سکه امامی مرز حمایتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست دهد ممکن است فشار فروش در بازار بیشتر شود و سکه تا کف کانال ۲۹ میلیون تومان عقب‌نشینی خواهد کرد.

تحلیلگران فنی معتقدند در حال حاضر قیمت سکه کندل سنگ قبر را ثبت کرده است. در دوجی سنگ قبر قیمت‌های شروع و پایان با حداقل قیمت یکی می‌شوند و برای همین سایه‌بالای کندل بلند و سایه پایین بسیار کوتاه می‌شود. حتی ممکن است، سایه پایین اصلاً وجود نداشته باشد. از نظر ظاهری نیز الگوی دوجی سنگ قبر شبیه حرف T انگلیسی برعکس یا یک سنگ قبر است.

دوجی سنگ قبر نشان می‌دهد که خریداران برای مدتی کنترل را برعهده گرفته و قیمت را بالا برده‌اند، ولی در نهایت شکست‌خورده و نتوانسته‌اند روند صعودی را حفظ کنند.

زمانی که کندل دوجی سنگ قبر در یک‌روند صعودی ظاهر می‌شود، به‌احتمال زیاد نشان‌دهنده تغییر روند است، به‌ویژه اگر در نزدیکی سطوح مقاومت ظاهر شده باشد. به همین ترتیب اگر در یک‌روند نزولی و در نزدیکی سطوح حمایت شاهد شکل‌گیری دوجی سنگ قبر باشیم، می‌توان انتظار تغییر روند را از نزولی به صعودی داشت.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد