اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره محاصره شهر غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب از محاصره شهر غزه توسط نظامیان این رژیم خبر داد.

به گزارش سایت طلا از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، دانیل هاگاری اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی شهر غزه را محاصره کرده و نوار غزه را به دو نیمه شمالی و جنوبی تقسیم کرده است.

وی مدعی شد: امروز نیروهای ارتش (رژیم) اسرائیل از تیپ پیاده نظام گولانی شهر غزه را محاصره کردند و به دریا رسیدند، شهر غزه نیز از سمت جنوب محاصره شد که در واقع منجر به جدا شدن شمال از جنوب نوار غزه شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد: ما گذرگاهی را باز نگه می‌داریم که به شهروندان در بخش شمالی نوار و شهر غزه اجازه می‌دهد تا به سمت جنوب حرکت کنند.

در همین رابطه منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند، رژیم صهیونیستی اینترنت شهر غزه را قطع کرده و حملات سنگین هوایی را به مناطق مختلف این شهر کرده است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد