اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نشریه بازار طلا نقطه تلاقی دو نسل است

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز گفت:در نشریه باید از تجارب پیشکسوتان صنفی و همچنین ایده های نوی جوانان استفاده شود و وظیفه نشریه نقطه تلاقی این دو نسل می باشد تا این نقطه تلاقی یک نقطه قوت برای رشد و توسعه صنعت طلا شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز در مصاحبه با سایت طلا گفت:نشریه طلا قطعا به نشر اطلاعات و آگاهی در صنعت طلا کمک می کند و با توجه به سوابق درخشان پایگاه خبری طلا پیشکسوتان و بزرگان صنعت طلا استقبال زیادی از رونمایی این نشریه کرده بودند .

وی ابراز امیدواری کرد رسالت این نشریه که انتقال دانش و اطلاعات در حوزه صنعت طلا و جواهر می باشد و همچنین شفافیت در مواضع صنفی را به خوبی انجام دهد.

میر محمد پور اقدم شربیانی خاطر نشان ساخت اتحادیه ها با حمایت از نشریه ها و رسانه ها می توانند به پیشرفت آنها در انتقال اخبار درست در این صنعت بزرگ کمک کنند و رسانه ها هم باید به صورت آنلاین در انتشار آخرین اخبار روز اقدام کنند.

نشریه بازار طلا

وی همچنین گفت: در نشریه باید از تجارب پیشکسوتان صنفی و همچنین ایده های نوی جوانان استفاده شود و وظیفه نشریه نقطه تلاقی این دو نسل می باشد تا این نقطه تلاقی یک نقطه قوت برای رشد و توسعه صنعت طلا شود.

شربیانی در پایان از پایگاه خبری طلا تقدیر و تشکر کرد که رسالتشان را تا کنون به خوبی انجام داده اند و از همکاران سراسر کشور دعوت کرد تا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا ،جواهر ،نقره و گوهر سنگهای تبریز که از 25 تا 28 آبان ماه برگزار می شود شرکت کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد