اونس طلا2337.71
مظنه14,996,000
18 گرم3,461,800
ارزش سکه33,785,988
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

تعویض رایگان مخازن خودروهای دوگانه سوز ؛ کدام خودروها مشمول طرح شدند؟

رییس هیات مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور از آخرین جزییات تعویض رایگان مخازن سوخت سی ان جی تاکسی‌ها خبر داد.

به گزارش سایت طلا، رییس هیات مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور از آخرین جزییات تعویض رایگان مخازن سوخت سی ان جی تاکسی‌ها خبر داد.

محسن جوهری رئیس هیات مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور در خصوص اخرین وضعیت تعویض رایگان مخازن تاکسی ها گفت:ما منتظر سازمان برنامه و بودجه هستیم که منابع مالی را به ما تخصیص دهند.

به گفته او،میزان منابع که باید تخصیص یابد به میزان تاکسی ها است،به طور کلی باید یک مبلغ به صورت الحساب تخصیص دهند تا کار تعویض آغاز شود.

جوهری در پاسخ به این سوال که آیا تعویض مخازن قبل سال انجام خواهد شد گفت: این طرح باید قبل سال ۱۴۰۲ انجام شود ما تمام تلاشمان این است که پروژه هرچه سریعتر انجام شود

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور گفت: باتوجه به اتفاقات که در جایگاه ها به دلیل فرسودگی مخازن در حال انجام است این طرح تعویض رایگان مخازن تاکسی باید تسریع شود،چرا ریسک انفجار در جایگاه ها افزایش یافته است.

او ادامه داد: ما در خواست داشتیم که خودروهای شخصی هم در این طرح تعویض رایگان مخازن قرار گیرند که متاسفانه در این مرحله قرار نگرفته اند و امیدواریم در ویرایش مصوبه هیئت وزیران این طرح قرار گیرد.

او گفت: باتوجه به قیمت بالای مخازن مردم توان تعویض مخازن را ندارند و اگر ما می‌خواهیم ارتقا ایمنی خودروهای دوگانه سوز انجام شود باید دولت ما را همراهی کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد