اونس طلا2338.77
مظنه14,636,000
18 گرم3,378,700
ارزش سکه32,974,908
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

هنوز خبری در سایت «AFC» در باره نتیجه دیدار سپاهان و «الاتحاد» منتشر نشده است

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان اصفهان گفت: هنوز خبری در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا «AFC» در باره نتیجه دیدار لغو شده سپاهان اصفهان با «الاتحاد» عربستان منتشر نشده است.

به گزارش سایت طلا، محمدصادق میرصالحیان روز پنجشنبه در یک توئیت اعلام کرد: با اینکه هیچگونه خبری در سایت رسمی «AFC» در باره رأی اولیه دیدار تیم‌های سپاهان و الاتحاد منتشر نشده‌ است اما شتابزدگی و بعضاً ذوق‌زدگی در برخی افراد بیانگر مسائل بسیاری است، زیرا (با انتشار چنین خبری) به خیال خامشان می‌خواستند روی تمرکز تیم سپاهان برای دیدار امروز(برابر ملوان) اثر بگذارند.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه‌ها شب گذشته اعلام کردند که با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا «AFC»، باشگاه سپاهان مقابل الاتحاد بازنده اعلام شد.

همچنین باشگاه سپاهان باید ۲۰۰ هزار دلار جریمه بابت اتفاقات رُخ داده بپردازد و از سه بازی در ورزشگاه "نقش جهان" اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا نیز محروم شده که یک بازی آن تعلیقی است.

سپاهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، روز ۱۰ مهر قرار بود در ورزشگاه «نقش جهان» میزبان الاتحاد باشد اما تیم عربستانی از حضور در زمین مسابقه خودداری و ناظر مسابقه، دیدار را لغو کرد تا این بازی برگزار نشود.

پس از برگزار نشدن این مسابقه در ۲ هفته گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی در باره سرنوشت این مسابقه مطرح شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد