اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رد خون در بازارها

این روزها بازارهای داخلی و جهانی بوی خون گرفته و با تعداد جان‌باختگان و سطح جنگ در فلسطین کلیت نوسان بازار مشخص می‌شود. روند اصلاحی بازار ارز با اعلام رسمی شروع حمله زمینی ‌و‌ تشدید خشونت اسرائیل علیه غزه متوقف شد.

به گزارش سایت طلا، بازار سرمایه با این خبر به رنگ خون درآمد ولی معامله‌گران جهانی بازار طلا و نفت تصور کردند که احتمال گسترش جنگ در خاورمیانه کم شده و با صحبت‌های پاول از نحوه سیاست‌گذاری اقتصادی آینده از معاملات نفت و طلا عقب نشستند.

بازار ارز و سکه گرفتار مثلث

سکه امامی رنج شد و افزایش قابل توجهی نداشت ولی در عوض سکه رفاه عقب ماندگی روز سه‌شنبه را جبران کرد و از سکه بازار پیش افتاد. سکه امامی در انتهای مثلث تشکیل شده در نمودار، جمع شده و دلِ شکستن مثلث به سمت بالا را ندارد ولی برخی هم بازار را تا روز پنجشنبه که سید حسن نصرالله صحبت می‌کند و استراتژی حزب الله مشخص می‌شود رنج پیش‌بینی می‌کنند. نتیجه این صحبت‌ها و پیامدهای بعدی آن می‌تواند به ارز و سکه در تعیین روند کمک کند.

بازار ارز هم مانند سکه در مثلث گرفتار شده و اگر بتواند بالای ۵۲ هزار تومان تثبیت شود می‌تواند به عنوان سیگنال صعودی به بازار ارز تلقی شود.

تتر در شکست مقاومت ناکام ماند

تتر همزمان با افزایشی شدن قیمت‌ها در بازار ارز و طلا روند افزایشی گرفت و محدوده ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان را که در دیدبان این هفته برای تتر مهم بود شکست و در یک روند صعودی پرقدرت تا محدوده ۵۲ هزار و ۲۵۰ تومان بالا رفته ولی در نهایت ترمز معاملات تتر کشیده شد و تتر در محدوده ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان متوقف شد.

ریسک جنگ در بازار سرمایه

تحت تأثیر جنگ، بازار سرمایه روز قبل سرخپوش شد تا معلوم شود این بازار همچنان ریسک جنگ را در خودش حل نکرده‌است. روز قبل بازارها منفی‌ شدند ولی در ساعات پایانی معاملات صندوق‌های اهرمی که در تعیین جهت حرکت بازار و سطح انتظارات نقش دارند به سمت صفر تابلو حرکت کرد، تا مشخص شود شاید شاخص به دنبال شناسایی کف و تثبیت بر روی آن است. در صورتی که از حمایت یک‌میلیون و ۹۵۰ هزار واحدی حمایت نشود حمایت یک میلیون و ۸۸۰ هزار واحدی را در مسیر کاهشی دارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد