اونس طلا2290.49
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

مسی حرف دلش را زد

فوق‌ستاره آرژانتینی فوتبال جهان پس از کسب هشتمین توپ طلا، از دلتنگی‌اش برای بارسا و همچنین برنامه‌اش برای بازگشت به این تیم صحبت کرد.

به گزارش سایت طلا،صحبت‌های دیشب لیونل مسی پس از کسب توپ طلای هشتم نشان داد که او با وجود گذشت سه سال از جدایی از بارسا، همچنان برای بازی دوباره در نیوکمپ دلتنگی می‌کند و به دنبال همکاری دوباره با آبی‌اناری‌ها البته پس از خداحافظی از فوتبال و آویختن کفش‌هایش است.

مسی که سال ۲۰۲۱ در یک اتفاق عجیب و غافلگیرکننده از بارسا جدا شد و به پی‌اس‌جی پیوست، دیشب اعتراف کرد که از نحوه ترک بارسا خوشحال نیست و می‌خواهد دوباره برای ملاقات با هواداران به نیوکمپ برگردد.

مسی گفت: وقتی که رفتنم تلخ بود. می‌خواهم پایان داستان را تغییر دهم. سزاوار خداحافظی با مردمی هستم که این همه لذت به من دادند. بارسلونا خانه من است، من، باشگاه و هواداران بارسا را دوست دارم. اگر [بازی خداحافظی] اتفاق بیفتد، خوشحال می‌شوم که آنجا باشم.

فوق‌ستاره آرژانتینی اظهار داشت: هنوز هم بارسلونا را دنبال می‌کنم. همیشه طرفدارش بوده‌ام و خواهم بود. آنها را دوست دارم و تا آخر عمرم دوستشان خواهم داشت.

این بازیکن آرژانتینی در مورد وضعیت فعلی بارسا اضافه کرد: آنها در حال حاضر ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه هستند. خیلی چیزها ممکن است در طول فصل اتفاق بیفتد، اما بارسلونا آماده است تا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.

وی با اشاره به ال‌کلاسیکوی اخیر که با شکست بارسا به پایان رسید، یادآور شد: باخت به رئال مادرید واقعا سخت است. من می‌دانم که مطبوعات و هواداران بارسلونا چه احساسی پس از این بازی داشتند.

مسی درباره بازگشت به بارسا پس از پایان دوران بازی و به عنوان مربی، افزود: مربی بودن جذاب است، اما همه چیز می‌تواند تغییر کند. امیدوارم روزی با این باشگاه کار کنم. بارسا باشگاهی است که همه چیز را به من داد.

شنیده می‌شود که باشگاه بارسا در تلاش است پس از پایان بازسازی نیوکمپ و در زمان افتتاح مجدد آن، یک بازی خداحافظی برای مسی تدارک ببیند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد